Да живее логоманията!

x


Представете си лого. Сега си го представете още по-голямо. А сега навсякъде. Точно така! Това е най-големият тренд на така чаканата пролет на 2018-та. Мотото е „колкото повече, толкова повече“. И не, не се фокусираме върху едно-единствено лого на моден бранд. Говорим за много, наредени едно до друго, толкова гъсто, че да заприличат на истински патърн. Наричаме тренда логомания и бързаме да го изучим до най-малкия детайл. Пролетта определено няма да се понрави на онези, които правят по-деликатни и дискретни модни избори. Дизайнерите единодушно заложиха на смела графика и се впуснаха в логоманията. Първи разгорещиха страстите Fendi, Max Mara, Lanvin. Логата са толкова големи и толкова старателно подредени, че е неизбежно да не станете стрийт стайл сензация, а под снимката ви да не се появи хаштаг „логомания“.

Преди няколко години логата бяха сякаш навсякъде. От ръкав на рокля до най-обикновени и семпли обувки тип „балерина“. Бяха ни предложени с леки изменения, кръстосани букви, различна типография. Не бяхме супер фенове на точно тази тенденция, но няколко години по-късно, както всичко в модата, тя се връща напълно преобразена. И този път много ни допада! Защото логото е най-разпознаваемият елемент на всеки един бранд и присъствието му е от изключително значение… особено, когато заема толкова голяма част от дрехата! Изразява есетиката и ДНК-то на бранда, а и показва един определен тип социална и модна принадлежност, към която много модни фенове се стремят. Не можем да не обърнем специално внимание на ретро логоманията, която не подминава дори и обувките, поднесена ни от Max Mara в елегантно екрю. И то по най-дискретния възможен начин!





Първенци в логоманията този сезон са Fendi, които правят супер намигване към позабравени тенденции и ги възраждат с размах. Залагат на бомбъри с косъм и ги съчетават с поли в смели цветове. Определено харесват култовото си лого! A ние се влюбихме в кожената пола в телесен цвят. Отдавна не бяхме виждали толкова секси „втора кожа“!





Изненада в стила и тенденциите тази година е и Lacoste. Брандът не само смени едно от най-известните лога в света, това на малкото зелено крокодилче, с изчезващи животински видове, но и постави нови хоризонти на модния подиум. Lacoste се включи в логоманията и то със завиден размах. А резултатът е доста по-забавен и приятен от това, което сме свикнали да виждаме в колекциите на марката.





Пишем отличен на Gucci за лекотата, с която създават безкрайни патърни от логото си. Логоманията ги застига с всичка сила и не подминава дори панталоните. Харесваме ретро излъчването на тесните поли с висока талия, както и якетата, с които няма как да не сме център на внимание. Съчетаваме с перли и още лога, за пълен разкош!





За десерт си оставяме и любимия Lanvin. Това е един от най-добрите примери за логомания. Защото тенденцията е пречупена през френския деликатен поглед, а логата сами по себе си създават безкрайно красива щампа, която е достатъчно интересна, за да бъде забелязана, а в същото време и достатъчно дискретна, за да не се набива прекалено много на очи.





Вие бихте ли носили толкова много лога? И то точно по този начин? Избираме си Max Mara за пролетните нощи, Fendi за по-хладните дни, Lacoste за уикенда, а Lanvin завинаги! Да живее логоманията!

Текст: Fashion Inside

Снимки: The Impression

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Плисирана макси рокля от CHLOÉ

Плисирана макси рокля от CHLOÉ Може да купите от тук  

Препоръки от седмицата

Златна гривна от CAROLINA BUCCI

Златна гривна от CAROLINA BUCCI Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кожена чанта за през рамо от ISABEL MARANT

Кожена чанта за през рамо от ISABEL MARANT Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сребърна фиба за коса от DOLCE & GABBANA

Сребърна фиба за коса от DOLCE & GABBANA Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

„Дрехите са просто нещо, което се обличаме, но модата е начин за общуване.“ – Dries van още…

Ако сте пропуснали
Най-четени