Tommy Hilfiger пътува до Шанхай със своите лица, сред които са Люис Хамилтън, Хайли Болдвин, Уини Харлоу и Маги Жианг, които, заедно с бранда, празнуваха лидерите на днешния ден. А те, както добре знаем, ще се превърнат в иконите на бъдещето.
Именно това е и мотото, коеот TOMMYNOW ICONS споделя. Хора, които вдъхновяват останалите с оптимистична енергия и изключителен заряд, който ни води към положителни промени. За пети пореден път TOMMYNOW е шоу, което успява да прикове погледите на целия свят и да вдъхне желание за творчество и повече индивидуален подход на всичките си клиенти. Изключително успешната серия на марката „Виж сега, купи сега“ е формат, който промотира всички видяни ауфити по време на шоуто. Те могат да бъдат закупени веднага. И то в повече от 70 страни. Да, именно това се нарича екосистема на глобално ниво!
Новата колекция на Hilfiger представя нов и по-различен прочит както на Шанхай, така и на силата на иконите. Защото този път нещата се задълбочават още повече. Връщаме се обратно в класическите форми и аутфити, за да получим нужния тласък за новото. За бъдещето и за всичко онова, което предстои. И ако някога сте се чудили къде точно се срещат уличната мода с Формула 1, то отговорът е един: при Hilfiger. Именно тази концепция е причината лице на марката да бъде Люис Хамилтън. Колекцията включва унисекс облекло, разглеждайки наново спортните корени на бранда, както и типичния американски стил на обличане. Ярки цветове, спортно влияние и различни форми, които говорят и предизвикват модерните фенове на бранда. Застъпени са и любимите акценти на Хамилтън, а именно числото 44, татуировките, луксозния стрийт стайл гардероб.
Събитието привлече над 1000 души, които се насладиха на изключителна атмосфера, типична за Шанхай. Те бяха съпроводени през т.нар. „зала на славата“, където успяха да се запознаят и да разгледат всички лица и важни личности за марката. Tommy Hilfiger продължава с новостите и със страхотния усет към новото. Марката сключва ново и доста обещаващо партньорство с Alibaba, а в деня на откриването на колекцията, сайтът беше изцяло посветен именно на Hilfiger. Обичаме, когато модните марки са не само красиви, но и далновидни!
Сред гостите на първи ред беше съпругата на Хамилтън, Jim Chapman, Rose Bertram, Nina Suess, Marc Forné, Marta Lozano Pascual, Teresa Andrés Gonzalvo, Diego Boneta, Julio Ramirez Eguia, Leo Picon.
Да, зрителите на шоуто определено няма да забравят пищността и мащаба на това, което Hilfiger организира. А за най-интересното от предстоящите проекти на бранда, тепърва предстои да четем.
Текст: Теа Николова
Снимки: Tommy Hilfiger