Ню Йорк, Лондон, а сега Милано – дните на модата са в разгара си. Дизайнерите се надпреварват по креативност, всеки разкривайки гения си и ни представя малки частици от него. Два пъти в годината в италианския град пристигат едни от най-известните личности, които наблюдават ревютата от първиря ред. Погледите са насочени към подиума и всички тръпнем в очакване да разберем кои са тенденциите за есен/зима 2020. Със задачата днес ни помагат Alberta Ferretti, Jil Sander и Moncler.
View this post on Instagram
В ежедневието на Alberta Ferretti
Облекло за през деня, висша форма на изработка на моделите и женственост са думите, описващи перфектно новата колекция на Alberta Ferretti, или поне това споделя главният дизайнер на бранда, ,,кралицата без корона“ на италианската мода: самата Албърта. Мнозина са свикнали с по-романтичните визии, представяни обикновено от марката, но ето, че тя поема по нов път. По-смели и по-предизвикателни – такива ще са жените през есен/зима 2020, според компанията. Кожа, черно, палта с колани, овърсайз дрехи, панталони от 80-те, но и някак зловещо усещане се настаниха на модния подиум на Alberta Ferretti. Интересното този път е в липсата на поли в колекцията, защото дамите обичат и панталони! За по-тъмната част от денонощието са предвидени бляскави визии, рокли с пера и ресни. Играта на обем, волани и феерични блузи е осезаема и изглежда, че ще бъде част от ежедневието ни през следващите сезони.
Красотата на елегантността с Jil Sander
Да уловиш момента, емоциите, но и спокойствието – модата не е просто създаване на дрехи и аксесоари, тя е източник на чувства и вдъхновение. Jil Sander и креативните умове зад бранда осъзнават, че понякога просто представянето на една колекция не е достатъчно. Те превърнаха подиума си в нещо различно, като поставиха дървени столове, на които дефилиращите модели се настаниха. Визиите за есен/зима 2020 са практични, но не и скучни. Палитрата от цветове включва нюанси на черно, бяло, слонова кост, но и червено, за да добави разнообразие. Някои ще включат колекцията в графата минималистична, но главните дизайнери предпочитат думата ,,чистота“. Изчистени линии, ненатрапчивост, но перфектно изпълнение, достойно за всяка дама. Животът е твърде кратък за некачествено облекло. Елегантността е на първо място, а не предизвикателността.
Moncler Genius
И като споменахме представяне, Moncler Genius за пореден път показа колекция по грандиозен начин. За музиката се погрижиха професионалисти, а събитието уважи и самият Уил Смит, който е лице на марката. Тази година Moncler си парнира с Richard Quinn, a колаборацията е озаглавена „Moncler 8 Richard Quinn“. Всъщност проектът Moncler Genius продължава да расте и да снабдява околните с енергия вече няколко години. Моделите са впечатляващи, богати на принтове, ярки цветове и въображение. Преценете сами дали са по вашия вкус.
Достоен финал за днешните хроники от Милано. Продължаваме да следим за изненадите, които и останалите дизайнери са ни подготвили.
Текст: Жана Митева
Снимки: Vogue.com