„Moncler Genius: PierPaolo и неговата мултикултурна висша мода“

x


Този февруари тайните тунели Binario 21 под гарата Milano Centrale символично се превърнаха в дефиле на няколко култури, обединени от модата и проектa Genius на италианския бранд Moncler. Maрката представи няколко капсулни колекции в колаборация с Richard Quinn, Simone Rocha и Pierpaolo Piccioli.

В тазгодишната седмица на модата в Милано главният изпълнителен директор на Moncler – Remo Ruffini –  за втори път се разписва в модната история с колаборацията си с Pierpaolo Piccioli, кретивен дизайнер на Valentino. Колекцията, на която обръщаме специално внимание днес, представя различен прочит на емблематичните пухени якета, този път през погледа на висшата мода. Разработена е в сътрудничество с етиопския модел и дизайнер Liya Kebede.



„Аз преследвам баланс на мечтателност, екстравагантност и душевност.“ – казва Пиер Паоло и добавя, че е поканил Лия, за да създадат един шедьовър от котюр, занаятчийско майсторство от Африка и съвременна мода. Миналогодишният дебют на Piccioli за Moncler е прероден с жизнените мотиви и естетиката на устойчивия и социално отговорен етиопски бранд Lemlem, оглавяван от Kebede.




Вдъхновени от африканската култура мотиви присъстват във всички рокли от колекцията на Piccioli и Kebede. Функционалността на Moncler идеално позволява да се развихри дизайн въображението, а като материал е избран лакираният найлон. А-образни силуети в полите създават усещане за обем, а панделките и качулките носят препратки към бароковата помпозност от XVII век.





Някои рокли имат подплатени качулки и обемни ръкави, а някъде качулката покрива цялата горна част на тялото на модела. Виждаме качулка подобна на пончо, обгръщащо изцяло главата и раменете.

Piccioli не е избягал от елегантността, оставяйки раменете на модела голи, подчертани с големи панделки и дълги шлейфове.




„Няма по-добър начин да се покаже как традициите от стари времена, например работата на нашите занаятчии, имат място в съвременната мода, освен с това партньорство с Pierpaolo и Moncler“, казwа Kebede.

Определено бихме заложили на тази колекция, ако се налагаше да изберем най-сполучливия моден експеримент, направен от няколко различни по дух и стил марки. „Свързването на различията е моята идея за приобщаващо творчество.“ – определението на креативния дизайнер на Valentino за работата му с Moncler. Напълно сме съгласни, толкова, че си пожелаваме още една подобна авантюра между двата италиански бранда.





Текст: Мила Стоянова

Снимки: Vogue

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Палто от BOTTEGA VENETA

Палто от BOTTEGA VENETA Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дънки от DOLCE & GABBANA

Дънки от DOLCE & GABBANA Може да купите от тук  

Препоръки от седмицата

Рокля от DOLCE & GABBANA

Рокля от DOLCE & GABBANA Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кецове от ALEXANDER MCQUEEN

Кецове от ALEXANDER MCQUEEN Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY ~

Когато не знаете какво да облечете, заложете на червеното.

Ако сте пропуснали
Най-четени