Рекламните модни кампании за есента заваляха като освежаващ дъжд в горещите летни дни. А някои от тях сериозно изпъкнаха пред останалите с креативен подход, смели и свежи идеи и отлична реализация. Обичаме да ви показваме най-доброто от света на модата и този път също няма да изневерим на стила си. Ето кои са кампаниите, които завоюваха вниманието ни:
Acne Studios са много далече от клишетата и снимането до безпаметност на актуалните за деня it момичета. Обичат провокациите и социалните послания в работата си и това е и причината винаги да ги следим с интерес. Главните герои в актуалната им модна кампания са тъмнокожа гей двойка и техните 4 деца. Между редовете в кадрите откриваме намигването, че няма нормални и ненормални семейства – всички се грижат за децата си с любов, отдаденост и сърце. Униформената тематика и облеклото, решено в райе за цялата фамилия, само подсилва усещането за сплотеност на семейството от фотосесията, дело на Inez and Vinoodh.
Stella McCartney от години е един от най-силните “адвокати” на планетата Земя в модата. Опитвайки да я опазва чиста, да говори за неудобните теми в индустрията, към която принадлежи, и да застава зад редица иновации. Локацията на последната ѝ кампания е депо за боклуци в Шотландия. А кадрите са повече от категорични. Трябва да мислим не само за момента, в който живеем, а и за този, който ще последва. Какви сме като хора и не искаме ли да бъдем същите и като потребители – съвестни, добри и грижовни към околната среда. Stella McCartney продължава сътрудничеството си с Parley for the Oceans, организация, която чисти океана от изхвърлените в него пластмасови бутилки, а след това ги рециклира и развива в материали, от които могат да се произвеждат редица продукти. Стела превръща споменатите материали в супер обувки, а ние приветстваме с две ръце “За”.
Шотландският дизайнер Джонатън Сондърс успя да влее в ДНК-то на Diane von Furstenberg доста от своя колорит за годината, в която заема поста на креативен директор в компанията. Модната кампания на DVF за есента прелива от свежи тонове, парещи принтове и кожени палта в необичайни цветове. Ню Йорк е истинският дом на бранда, прочут по целия свят. И ето защо тъкмо градската му сцена се превръща в декор за последните им снимки. Миксът от професионални модели и ярки градски лица, деца, танцьори и кучета придават на кампанията свой почерк и прочит как трябва да изглежда гардеробът на съвременната urban амазонка. Успяха да ни докарат усмивка и вдъхновение, какво повече ни трябва за един добър старт на есента?
Текст: Александра Тошева
Снимки: Press