PRADA SPRING/SUMMER 2020 – лесна за разпознаване и невъзможна за дефиниране

x

По много начини може да бъде характеризиран бранд като Prada и вероятно всеки от нас би използвал различна дума, за да го направи. Луксозната италианска марка, всъщност много ни напомня за идентичността на жените – понякога колебаеща се, трудна за дефиниране, объркваща за обясняване, невъзможна за категоризиране, но пък винаги отворена за тълкуване. Или поне към опит за такова. Prada е едновременно сложна и проста, еднопластова, но и същевременно многостранна. Като жена! Тя е парадоксално противоречива и точно, заради това неповторима.

След всичко казано дотук повече от очаквано е кампанията за дамско облекло на Prada за пролет/лято 2020 да ни предложи много гледни точки и преспективи, и тя го прави. По своя начин!

Новата колекция оспорва определенията, отказва се от дефинициите, деконструктурира въображаемия разказ и очаквано, променя погледа ни върху всичко, което сме мислили, че познаваме до момента. Кампанията е подчинена на поредица от съкращения, които в акростихна форма изписват PRADA. Всяка от думите, стоящи зад определените букви пък предлага повече от една идея за интерпретация. Което е търсен ефект, както иронията и сюрреалистичността. Подобно на съкращенията, всеки образ на кампанията предлага и различна преспектива, а оттам насетне и различни светове, които са лични за всеки и далеч от идеята за унифициране. Още един парадокс е и фактът, че въпреки колективната кампания, всеки от образите е изцяло индивидуален. Не е просто пореден фрагмент, ами изцяло нова вселена.



Чрез самите снимки, дело на Джейми Хоуксворт, моделите оживяват и продължават да опровергават концепцията за „нормално”, като преминават от черно-бяло към цветно, от селски към градски пейзажи, от спонтанно към режисирано. Сякаш всичко се случва в няколко различни живота. Разбира се това до голяма степен се дължи на отличната селекция от модели, сред които виждаме както познати, така и изцяло нови лица. Те успешно изграждат своите образи, като не се притесняват и да бъдат себе си, представяйки един от най-разнообразните светове – този на жените.



Точно думите, образите, моделите, дрехите и интерпретациите правят Prada това, което е. Това, което познаваме, или поне си мислим, че познаваме, защото Prada винаги е предсказуема, но никога еднаква. И как иначе, след като водещата идея на марката е да бъде лесно разпознаваема, но невъзможна за дефиниране!



Текст: Ани Георгиева 

Снимки: Prada Press Office

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Бяла рокля в студен ден.

Ако сте пропуснали
Най-четени