Рикардо Тиши и Марина Абрамович с моден пърформанс в Ню Йорк

x

Седмицата на модата в Ню Йорк започна със забележителен старт. Френската модна къща Givenchy показва своя колекция, по време на най-големите модни събития, за пръв път не в Париж, а в американската модна столица. Изключително фината и нежна линия дрехи бе доведена до тук, в града, който по най-символичен начин отразява идеята за американската мечта с много идеи и замисъл. Още основателят на модната къща Юбер дьо Живанши намира тук своите първи успехи на широкия пазар от клиенти.


 

_MON0236_592x888

 


Колекцията бе представена на 11 септември – дата, която жителите на САЩ свързват с трагедията, която се случи в Манхатън преди точно 14 години. Затова, като символ на почит и уважение модното шоу бе проведено с изглед към новопостроената и вече открита сграда One World Trade Center, издигната в непосредствена близост до мястото, на което се намираха Twin Towers.


 

_MON0730_592x888

 


Колекцията, която Рикардо Тиши представи е създадена с творческата колаборация на Марина Абрамович – „жената пърформанс“. Тя е участвала и в създаването на концепцията на декорите на мястото, където бе представена колекцията. Рециклирани материали бяха оформени като подиум и места за сядане точно на брега на река Хъдсън. В съобщение до медиите Марина Абрамович написа: „Рикардо, когато ти ме помоли да работя с теб върху това модно шоу, за мен бе чест и голяма отговорност. 11 септември е една от най-тъжните дати в американската история. Като артистичен директор исках да създам нещо уважително и нежно. Мястото на шоуто е символично със своята позиция – пристан 26 с изглед към Кулата на свободата. Конструирайки мястото от рециклирани материали означава, че то ще може да се сглоби и развали без никакви допълнителни отпадъци. Нашият избор на музика от шест различни култури и религии има силата да обединява хората без дискриминация. Това събитие, което създадохме заедно е основано на прошка, всестранност, нов живот, надежда и преди всичко любов.“


 

_MON0062_592x888

 


Колекцията се състои от 88 модела мъжки и женски дрехи, които съчетават в себе си идеята за pret-a-porter и haute couture. Всички те са вдъхновени от изминалото десетилетие и цялостната работа на Рикардо Тиши за марката. Дрехите в бяло и черно са нежни, плъзгащи се по тялото, сякаш живеят собствен живот. Основен акцент в колекцията са дантелите и прозрачните материи.


 

_MON0914_592x888

 


Сред гостите бяха, разбира се, Марина Абрамович, Джулия Робъртс, Аманда Сейфрид и естествено задължителните за ревю на Givenchy – Ким и Кание Уест. Събитието отбелязва и откриването на най-новия моно-бранд магазин на марката в Манхатън.

Текст: Стефи Стоева

Снимки: Press

Вижте още:

ДЖОРДЖИЯ МЕЙ ДЖАГЪР ВЕЧЕ НЕ Е САМО РЕКЛАМНО ЛИЦЕ НА MULBERRY

ЕДНА НОЩ В ПАРИЖ – ГРАДЪТ НА ТЪМНО И МОДНИТЕ МУ ПРЕВЪПЛЪЩЕНИЯ

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Петъчен стайлинг по две.

Ако сте пропуснали
Най-четени