Какво щяхте да си купите от хранителен магазин, в който се продават продукти с марката Chanel? Ние вероятно щяхме да го посещаваме всеки ден, поради две причини – идеята е гениална, а Лагерфелд, който брандира шоколади, е нещо съвсем ново в модните ни фантазии, което трябва да се види на живо. Гостите на ревюто pret-a-porter, което той представи в Париж, видяха как тази иначе смела фантазия се превръща в реалност.
Магазинът на Chanel отвори врати, за да се разходят между продуктите в него моделите, облечени с последната колекция на марката. Лагерфелд бе превърнал прословутата зала в Grand Palais в доста зареден откъм артикули магазин. Не искаме да си представяме колко точно е струвало реализирането на тази идея, но със сигурност не можем да я подминем с лека ръка. А, да… имаше и дрехи, разбира се, които да разгледаме.
И така, дизайнерът бе поставил представянето на колекцията си в тази така необичайна среда, а моделите отново дефилираха с маратонки. Звучи ли ви познато? Тази идея е едно достойно продължение на колекцията висша мода, която той показа през януари, но сега концепцията е доразвита и от тоалети с подобно спортно звучене.
Колекцията е цветна за пореден сезон, а Chanel другата зима категорично ще познаем по пристегнатите в талията дрехи върху които тук-там виждаме да се прокрадват части от класическата кройка на познатия ни тайор. Многоообразието на тази линия дрехи се крие и в детайлите, в сякаш изкривените кройки и безобразно нарязаните и надупчени панталони. С гениалните нови предложения от името на френската марка, Лагерфелд категорично подканя всички ни да се включим в голямото Chanel-ско пазаруване. Само да можеше цените на тези дрехи да са като тези на продуктите по щандовете, нямаше да се колебаем дали да си купим поне чифт маратонки, ако не друго.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
От Париж – Раф Симънс в поредна цветна еуфория за Dior
Balenciaga и Alexander Wang за трети път, а Жизел Бюндхен закри ревюто