„Това са моите естетически спомени, които в края се оказва, че са крайно различни от вашите, но е нещо, което ще проработи в последствие“, обяснява Алесандро Микеле новата си колекция. На моменти тя е шокираща, след това – шокиращо цветна и в един момент окото свиква с видяното и започваме да възприемаме моделите като нещо нормално. Вероятно това има предвид товрческият директор на Gucci, говорейки за естетическите търсения, които може би се разминават с тези на много мъже.
Вижте още: В „завода“ на Готие – роботи, корсети, моряци и два класически парфюма
Алесандро Микеле обаче за пореден път прави сериозна заявка, че напълно променя „живота“ на италианската марка за луксозни стоки. Мъжката колекция се нарича „Poetic Reactivation“ или с приблизителен превод на български – „Поетично възвръщане към активно състояние“. Дизайнерът се спира на вдъхновението от 70-те години, което е в прекрасен унисон с дамските колекции, представени последните два сезона. Цветята са константни мотиви тук, а принтовете и комбинациите от цветове – много и безкрайно разнообразни. „Ако мислите за Gucci, най-големият и най-силен франгмент са 70-те години… Харесва ми да правя всяко нещо ценно, взимайки неща, които не намирате ценни и да ги превръщам в такива“, споделя Микеле след края на ревюто.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Искаме да бъдем това geek-chic момиче на GUCCI
От Ню Йорк до Шанхай – 8 чанти Gucci са новото изкушение от Алесандро Микеле