View this post on Instagram
Какво по- хубаво от колаборация между любими брандове? Луксът на Valentino се среща с удобството на Levis’s в една капсулна колекция, вдъхновена от свободата на 60-те и съвременния романизъм.
View this post on Instagram
Създадени през 1873г. от Джейкъб и Леви Щраус, Levi’s бързо стават символ на младежка енергия и бунтарски дух, благодарениe на Джейм Дийн и Марлон Брандо, които се появяват с джинсите в култови холивудки филми през 50-те. И от работнически дрехи, те успешно се превръщат в универсална униформа на младите и независи хора.
Години по-късно Ана Уинтър шокира модния свят, като поставя обикновената наглед дреха на корицата на Vogue, а големи имена в бранша започват да включват деним в колекциите си, и да ги показват на модните подиуми.
Но да се върнем на новата колаборация. В центъра на колекцията е култовият унисекс мадел Levi’s 517, който става популярен през 1960г. Пиерпаоло Пичоли показа своят версия на американската легенда по време на модното шоу на Valentino в Милано през 2020. Впечатление прави двойното лого, съдържащо имената и двата бранда, което само по себе си е символ на обединение, както и оранжевия етикет на задния джоб. Джинсите са произведени в лимитираните 517 бройки, с оригиналната винтидж кройка, и са в продажба от 30 април.
View this post on Instagram