В шоу бизнеса има жени, които съумяват да превръщат в злато всичко, до което се докоснат. Или ако не в благородния метал, то поне в заслужаващи уважение солидни банкови сметки. Тези преуспели представителки на слабия пол с основание могат да бъдат наречени жени-марки.
Виктория Бекъм
Няма как да не започнем с нея! Още преди да се омъжи за Дейвид Бекъм, тя не можеше да се оплаче от липса на популярност и от добри доходи. Факт е, че именно тя беше най-хвалена от модните критици и най-често се появяваше по кориците и страниците на модните издания. След разпадането на Spice Girls тя се опита да пробие самостоятелно в британските чартове, дори в тях попаднаха и отделни нейни сингли. Но тя така и не успя да покори музикалния Олимп. Беше време за промяна… През 1999 година Виктория каза заветното „да” на легендарния футболист. Вероятно, повечето жени, които биха били на нейно място щяха да се откажат от собствена кариера, но тя не е от тях. Мисис Бекъм реши да стане дизайнер. И дори успя да привлече известния си съпруг към своето начинание. Естествено, че това й помогна още повече в лансирането на бранда Victoria Beckham.
Успехът на бившата певица в света на модата си има обяснение. Нейните рокли са с изчистени кройки и не са с чак толкова баснословни цени. Тях могат да си позволят както холивудските звезди, така и успели бизнес дами. Самата Виктория съумя да лансира себе си като лице на своята марка. Модата не се стори достатъчно поле за изява на амбициозната дама и през тази година, в сътрудничество с Land Rover, тя създаде дизайна на Range Rover Evoque Victoria Beckham Special Edition.
текст: Марио Трифонов
снимки: БГНЕС