С пир за сетивата изкушава BON MARCHÉ

x


Ноември носи специален заряд. Възхищава с цветовете и ароматите си, изкушава с вкусове, обещава незабравими срещи и преживявания. Ноември е колоритният разкош на есента, в който нищо не е случайно и всеки миг е неповторим. Незабравим бохемски пир за сетивата пулсира и в сърцето на този ноември – с новото издание на социалното събитие BON MARCHÉ!

Под мотото „Да нахраним сетивата!“ от 1-ви до 4-ти ноември в пространството на “+това” (на ул. „Марин Дринов“ 30) BON MARCHÉ отново ще събере хора с вкус и любопитство към насоките в интериора, изкуството, музиката и кулинарията… „Винаги съм искала храната да заеме достойно място в BON MARCHÉ “, споделя Елена Филипчева – един от главните „виновници“ за това култово събитие. „Сега и форматът го предполага, тъй като „+ това“ е пространство за събития, място за срещи с парче киш или домашна торта, селекция от чай, чаша вино.“



Седмица преди събитието, на Facebook страницата на BON MARCHÉ се включи и вдъхновението на тазгодишното издание – поп и джаз певицата Белослава. Честите разговори на Елена с нея в ресторант ATELIER, дългите им неделни обеди без фиксирано начало и край, на една маса с приятели и специалното меню, което Белослава сътворява всяка неделя – с непретенциозна, майсторска и позабравена кухня с ястия от рецептите на нашите баби, което не изключва елегантността на детайлите в интериора и уюта на добрия вкус, превръщат Белослава е център и сърце, около които се завърта цял един свят. Едно докосване до другия талант и страст на Белослава – кулинарията са и споделените от нея разкази и рецепти на страницата на BON MARCHÉ. Прибавете към това и книгата на Мими Торисън, която Елена и Еми Витанова (другото сърце и двигател на събитието) си поръчват специално, а впоследствие се оказва, че и Белослава я има.

На чаша кафе, сред уюта на съботната сутрин в ATELIER, с Елена Филипчева си говорим за ноемврийското издание на BON MARCHÉ…



Какво ни очаква на BON MARCHÉ през  четирите дни от събитието?

Както знаят всички, които следят BON MARCHÉ през годините и споделят с нас събитието ни, нашата сила е в добрата селекция от предмети, мебели, обекти, аксесоари в духа на съвременните насоки в интериора и световния лайвстайл. Тази година моята обсесия към кадифето надделя и ще видите преобладаваща кадифена мекота и елегантност. Интересният микс от понякога на пръв поглед несъвместими форми и стилове вдъхновява и провокира. Ние не повтаряме вече видяното. Държим на разнообразието и изненадваме със специално за нас изработени продукти: порцелан от АРТЕ, бижута от Неда Балникова, дрехи от кадифе на Тея Трошанова, чанти от Любомира Сотирова. Колаборациите са тенденция в световен мащаб.

Издирването на нови, млади брандове и съвместната ни колаборация с тях е нашето ноухау с Еми. Нашето ноухау е подбор, който правим от различни места и хора, за да създадем една различна ситуация, извън познатия контекст.



Вече пета година организирате BON MARCHÉ. Как се развива то през годините? Правите ли равносметки?

Да, винаги. Без много да се замислям. С Еми се събираме само за да направим BON MARCHÉ. Иначе всяка от нас движи свои проекти. В началото беше съвсем различно. Когато след 16 години живот във Виена се прибрах в София, идеята ми беше хората да носят на BON MARCHÉ различни вещи, от които искат да се освободят, и така да се създаде едно пространство, в което някой иска да се отърве от нещо, а друг иска да го притежава… Оказа се, че това не функционира, защото у нас хората не сменят, не се разделят с вещите си, а и няма хубави мебели, предмети и аксесоари за дома, които си заслужава да преминат от едни ръце в други. След това започнахме с по-антикварни мебели, но с времето с Еми пожелахме да се отдадем на по-съвременни и модерни концепции, които следват общия световен тренд.



Как подбирате находките за BON MARCHÉ?

Това е нашата тайна – нашата информираност и отворени очи за случващото се около нас. Активно следим артисти и магазини, които имат брандове онлайн. Наясно сме какво се случва в България и като истински трендсетъри следим какви са световните тенденции. Това безкрайно любопитство в добрия смисъл на думата ни води напред.



Защо колаборациите са толкова важни?

Все по-често наблюдаваме интересни колаборации – съчетаването на енергията на няколко артисти, брандове е водеща сила и тенденция от последните години. На това издание на BON MARCHÉ ние работим със съвсем новия бранд PASSAGE DESIGN, които ще представят собствената си колекция от мебели и аксесоари за първи път при нас като използват платформата на нашето събитие.



Известна сте с уникалните празнични декорации, които създавате съобразно световните тенденции, затова няма как да не попитам: каква ще е Коледата тази година?

По повод на една концептуална идея, която развивам с момичетата от PASSAGE DESIGN, които ще са изненада на това BON MARCHÉ с аксесоари и предмети, наричам Коледата „златна“. След толкова години на минимализъм в интериора и декорациите тази година Коледата отново ще е изпълнена с великолепие. Златото се завръща и мисля, че хората могат да заложат на злато, бяло, пера. Който обича червено, разбира се, нека не го пренебрегва. Украсата от предните години може да бъде използвана, но и допълнена с нови елементи.

Аз лично имам много красиви декорации и въпреки това всяка година прибавям прецизно по нещо ново и къщата ми изглежда различно. Единствено колекция от уникални топки за елха краси винаги елхата. Това са топки от стъкло с ръчно издухани орнаменти, които са изключителни.



BON MARCHÉ ви очаква в “+това” всеки ден от 11 до 20 ч., от 1 до 4 ноември, за да „нахрани” сетивата ви!

 

Текст: Велиана Симеонова

Снимки: Fashion Inside

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Бяла рокля в студен ден.

Ако сте пропуснали
Най-четени