Cartier потапя Париж в ароматен облак

x


Космополитността на Париж не се нуждае от обяснения. Този град знае как да привлече вниманието и да събере в себе си креативността на целия свят. Дори само като фон на смели и пионерски по рода си начинания.



Макар в случая да е само творческа среда, френската столица влага нотка от своя обаятелен темперамент. А Cartier се възползват на макс от това. Новият им ароматен експеримент буквално е дошло от бъдещето изживяване за сетивата.



В дните от 20 до 23 октомври пред едно от емблематичните места на Париж – Palais de Tokyo – световният бранд ще предложи на хората да изживеят уханията. Инсталацията „Непознат ароматен обект“, част от фестивала на съвременното изкуство, буквално ще обгърне посетителите и ще ги постави в центъра на съвсем нови сетивни усещания, вдъхновени от привлекателните нотки на L’Envol de Cartier.



Иновативното представяне се реализира със съдействието на Transsolar, която е създала технологията в ароматния обект. В пространството на стъкления куб компанията е изградила системата за контрол на въздуха в различни слоеве, създавайки ново архитектурно пространство извън материалното. Ароматният облак за първи път съчетава тази иновация с обонятелна дифузия и провокира неповторимо мултисензорно изживяване.




Талантът, който стои зад всичко това е дългогодишният парфюмерист на Cartier Матилд Лоран. А умението й за запомнящи се ароматни съчетания е световноизвестен, защото да си „нос“ на един от големите глобални брандове изисква освен дарба и много нестандартен подход и новаторски идеи. Инсталацията „Непознат ароматен обект“ доказва, че Лоран притежава и двете.



Парфюмите на Cartier са дръзки. Такъв е стилът им по думите на самата Матилд Лоран. Брандът продължава да поддържа пионерския си дух и да предлага на света аромати, които са толкова конвенционални. Освен това уханията продължават да са изпълнени с красота и простота. За главния парфюмерист на Cartier създаването на аромат е идея. Отначало чисто интелектуална. Но след като бъде поставена в бутилка, на нея може да се наслади всеки.



Дали мултисензорното въздействие е нов етап в създаването на рекламни кампании само времето ще покаже. Но ако имате път към Париж в края на месеца, изживяването в ароматния облак си заслужава на сто процента. Освен това е напълно безплатно. Изисква се само предварителна регистрация.

Текст: Ивайла Влахова

Снимки: Cartier/Press

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Кецове от Gucci

Кецове от Gucci Може да купите от тук 

Препоръки от седмицата

Oversized тренчкот от PUSHBUTTON

Oversized тренчкот от PUSHBUTTON Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Къса рокля от тюл от RIME ARODAKY

  Къса рокля от тюл от RIME ARODAKY Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Къси панталони от деним

Къси панталони от деним Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Усмивка дори и в по-хладните дни!

Ако сте пропуснали
Най-четени