Новият секссимвол на времето ни и няколко скандала

x

Инфлуенсъри, сторита, досадни къси клипчета с още по-досадна музика, всеки път, когато отвориш YouTube, билборд на всеки километър от магистралата, плакат на всеки завой в града – безкрайният и всемогъщ свят на рекламата. 

Живеем в рекламата, харчим заради рекламата, спестяваме за онова нещо от рекламата, но каква част от нея ни дава стойност, има послание, кара нещо в съзнанието ни да се раздвижи… Каква част от рекламите наистина предизвикват нещо в нас? 

Процентът определено не е голям, но темата ни на разговор днес се причислява именно към малката фракция, разбунваща духовете.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)


Едва няколко дни преди да спечели Златен глобус за Най-добър комедиен актьор, проницателно синеокият Джеръми Алън Уайт взриви всички възможни краища на мрежата с рекламната си кампания за Calvin Klein

Израснал в Ню Йорк, танцьор по душа, ала актьор по призвание, Джеръми прави големия си пробив в средите на киното с участието си в хитовия сериал Shameless. Към момента играе в The Bear, където е нюйоркски шеф-готвач, завърнал се в родното си Чикаго, за да спаси западащия ресторант на брат си. The Bear му носи и наградата от тазгодишната церемония.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)


По всичко си личи, че Джеръми Алън Уайт може да постигне всичко, което си пожелае. Печели сърцата на критиците с несъмнените си актьорски качества, а тези на почитателите си с несъмнените си физически и естетически такива. На правилното място, в правилното време – може би това ще е ключовата щипка от онзи желан X фактор, която ще го изстреля към абсолютния връх в работата, а защо не и в живота… 

Джеръми има две деца от актрисата Адисън Тимлин, с която са в развод от Май, 2023 г. Към момента пълни клюкарските сайтове с материал, благодарение на горещата му връзка с латино сензацията Росалия. 


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Page Six (@pagesix)


Колко повече му трябва на човек? Едни сини очи, известно гадже и купища талант. WWD обаче твърди, че само до момента рекламата е спечелила на Calvin Klein около 13 милиона долара, а едни сини очи не са чак толкова печеливши… 

Уайт безспорно ще остави отпечатък върху съвременната популярна култура (Вече го прави!), но аз трябва да получа отговор на въпросите: Защо? Какво толкова? Кое кара всички да полудяват по актьора, когото немалка част от жените биха определили като „леко грозноват”?


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)


Ако погледнем нещата от историческия им аспект, можем да заключим, че Calvin Klein просто имат скандал в ДНК-то си. Неведнъж са създавали рекламни феномени, благодарение на личностите, които подбират – Кейт Мос, Марк Уолбърг и Джъстин Бийбър са само някои от имената, заставали зад обективите.

В последните години марката обърна посоката, като включи в кампаниите си малко повече съвременна рекламна проблематика – транс и plus size модели, ала явно всяка ексклузивност си има срок на годност. Във вечната си дуалност между пошлост и еротика, брандът се завръща към една утвърдена класика – мъжкаря. 

Джеръми Алън Уайт е перфектен за тази роля. Мускулест и тонизиран, синеок, окосмен, плейбой и…  спорен красавец. И точно в това се крие рецептата му за успеха. 

В последните дни, социалните мрежи се оживяха от дискусията за американския актьор и повечето потребители причисляват Уайт към графата ugly hot


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)


Ugly hot в същината си е оксиморон: грозно-красив (понятията се изключват взаимно), но пък, ако прекараш малко повече време в Tik Tok започваш да му хващаш цаката. 

Други знаменитости от този раздел са: Пийт Дейвидсън, Сара Джесика Паркър, Адам Драйвър, Дрейк. Те не влизат в конвенционалните норми за красота, но пък са привлекателни – по свой, неразбираем за много начин.

Оказва се, че след години, в които обществото ни идолизира само красиви момченца и такива от рода на femboy (мъже с някои по-традиционно женствени черти и андрогенна визия) – разбирайте: Хари Стайлс, Тимъти Шаламе и т.н, сега се разкрива дефицит за традиционно мъжкарство

Джеръми Алън Уайт, с цялата му палитра от характеристики, идеално се вписва в тренда и утолява жаждата на аудиторията. 


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)


Дойде момент обаче, в който утоляването на тази жажда и начинът, по който бива осъществено, бяха поставени под въпрос. Интересната част произлиза от факта, че ябълката на раздора е друга рекламна кампания, ала отново на Calvin Klein. 

Изображението е на певицата FKA twigs, а на него тя позира разголена, но съвсем в рамките на естетиката и добрия вкус. Британската институция The Advertising Standards Authority обаче забрани публикуването на рекламата, заклеймявайки я като „безотговорна и с вероятност да причини сериозна обида”, определяйки изобразяването на FKA twigs в нея като „стереотипен сексуален обект”. 

Певицата не остана безучастна и защити позицията си в Instagram, правейки няколко препратки към двойния стандарт между половете, визирайки кампанията на Джеръми Алън Уайт, излязла почти паралелно с нейната.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by FKA twigs (@fkatwigs)


Не виждам „стереотипния сексуален обект“, който са ми лепнали. Виждам красива и силна цветнокожа жена, чието невероятно тяло е преодоляло повече болка, отколкото можете да си представите.

В светлината на прегледа на други минали и настоящи кампании от това естество, не мога да не почувствам, че тук има двойни стандарти. За да бъда ясна…

Гордея се с физиката си и държа изкуството, което създавам с моя съд, да отговаря на стандартите на жени като Жозефин Бейкър,Ърта Кит и Грейс Джоунс, които разрушиха бариерите за това как изглежда да бъдеш овластен и да използваш уникална въплътена чувственост. Благодаря на CK, Мерт и Маркус, които ми дадоха пространство да изразя себе си точно както искам – няма да променя разказа си.

Явно обществото ни още не е достигнало до момент, в който да възприема изкуството като изкуство, безпристрастно към пол, раса и сексуалност. Докато разискваме проблеми от типа: Кое е по секси: мъжкар или сладурче?, в света продължават да се разиграват сюжети, подходящи за няколко века преди нашия. Важно е да даваме глас на историите и да разглеждаме и двете страни на монетата, защото, както казах в началото: живеем в реклама, а съм сигурен, че всички искаме домът ни да е приветлив, чист и удобен – за всички, а не само за правилните


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)


Текст: Наско Фотев

Снимки: Instagram

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Удобен шик избираме днес.

Ако сте пропуснали
Най-четени