Дзен, или изкуството да бъдеш моден блогър

x


Покани за модни ревюта, подаръци и срещи с най-актуалните модни дизайнери – само малка част от плюсовете на това да бъдеш моден блогър. Зад успеха обаче стои много работа, непрестанно учене, стабилни контакти и някои малки трикове, разбира се.

Ако сте решили да стартирате свой моден блог, ето на какво е добре да обърнете внимание в началото…



1.„ДА” на перфектните снимки!

Не забравяйте: първите впечатления са най-важни! Да, може би е малко преекспонирано клише, но със сигурност има много истина в него. Не забравяйте, че различни модни и козметични марки ще разглеждат блога ви, както и профилите му в различните социални мрежи и от видяното ще решат дали искат да работят с вас или не.

За всеки моден блогър красивите снимки са решаващи за успеха. Само хвърлете поглед върху профилите на най-успешните блогъри в Instagram и ще видите, че те са пълни с удивителни професионално направени снимки. Това е, което хората искат да видят и онова, с което модните марки биха се асоциирали.

Ако не сте сред щастливците, чийто най-добър приятел е фотограф и не разполагате с някой, който да се грижи за снимките в блога ви, добре е сами да развиете фотографските си способности. Разучете внимателно и програмите за редактиране на фото изображения (например Adobe Lightroom), които ще ви бъдат от полза.



2.Подгответе си медия кит!

Медия китът е най-силното оръжие в маркетинговия ви арсенал. Ако опитвате да се свържете с модна или козметична марка, или ако те направят контакт с вас, ще трябва да им представите нещо готово. Медия китът ви трябва да е добре организиран, професионално изработен и да ви представя в най-добрата ви светлина.

Не забравяйте също така, че той трябва да следва същата естетика и брандинг като блога и социалните ви мрежи: цветова палитра, настроение, дизайн: всеки елемент, който добавяте, трябва да е органичен.

Какво трябва да включва медия китът?



Информация: Кратко представяне на вас и на блога ви. Ако имате по-особени интереси или отличия, споделете ги. Какво прави блогът ви по-различен от останалите? Къде сте се позиционирали?

Контакт: Впишете интернет адреса си, профилите в социалните мрежи и email.

Трафик: Отбележете движението в трафика на блога ви за последните шест месеца (общ брой посещения, уникални посещения, демографска характеристика на аудиторията, списък на основните източници на трафик).

Социални мрежи: Социалните мрежи са от изключителна важност за модните и козметични марки. Те търсят да видят влияние, затова подредете профилите си по броя на последователите си в тях. Например: Instagram – Facebook – SnapChat – Twitter – Pinterest.

Отличия: Тук е мястото да заблестите и да се похвалите. Може би някой от постовете ви е бил включен в модно списание или сте спечелили блог- отличие? Непременно споделете.

Минали колаборации: Марките биха искали да видят какво можете да направите за тях, затова е добре да им покажете нагледно със снимки или линкове към галерии и публикации в интернет.



3.Пишете впечатляващи предложения!

В началото усещането от това да продадете работата и уменията си на конкретна марка е странно. Но когато усвоите това изкуство, ще сте спечелили едно от най-големите предизвикателства за всеки блогър!

Можете да изпратите предложение, за да получите безплатен продукт или за платена публикация, но и в двата случая е важно как ще представите нещата.

Разбира се, има моменти, когато без значение колко удивително е представянето ви, марката ще предпочете да не работи с вас заради определени условия. Важно е да продължите напред и да не спирате да изпращате предложения.

Когато пишете оферта за сътрудничество или реклама, е важно да сте директни и да персонализирате, а не да копирате един и същи текст. Бъдете открити и споделете откровено мотивите си за съвместното ви сътрудничество!



Текст: Велиана Симеонова

Снимки: Press

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Миди пола от CALVIN KLEIN

CALVIN KLEIN Pleated shell midi skirt Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Cat-eye слънчеви очила от PRADA

PRADA Cat-eye acetate and silver-tone mirrored sunglasses Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Пръстен от бяло злато с диаманти от BOUCHERON

BOUCHERON Quatre Radiant Edition Small 18-karat white gold diamond ring Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Велурени чехли от MERCEDES CASTILLO

MERCEDES CASTILLO Irine suede mules Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

За повече лято!

Ако сте пропуснали
Най-четени