Cartier потапя Париж в ароматен облак

x


Космополитността на Париж не се нуждае от обяснения. Този град знае как да привлече вниманието и да събере в себе си креативността на целия свят. Дори само като фон на смели и пионерски по рода си начинания.



Макар в случая да е само творческа среда, френската столица влага нотка от своя обаятелен темперамент. А Cartier се възползват на макс от това. Новият им ароматен експеримент буквално е дошло от бъдещето изживяване за сетивата.



В дните от 20 до 23 октомври пред едно от емблематичните места на Париж – Palais de Tokyo – световният бранд ще предложи на хората да изживеят уханията. Инсталацията „Непознат ароматен обект“, част от фестивала на съвременното изкуство, буквално ще обгърне посетителите и ще ги постави в центъра на съвсем нови сетивни усещания, вдъхновени от привлекателните нотки на L’Envol de Cartier.



Иновативното представяне се реализира със съдействието на Transsolar, която е създала технологията в ароматния обект. В пространството на стъкления куб компанията е изградила системата за контрол на въздуха в различни слоеве, създавайки ново архитектурно пространство извън материалното. Ароматният облак за първи път съчетава тази иновация с обонятелна дифузия и провокира неповторимо мултисензорно изживяване.




Талантът, който стои зад всичко това е дългогодишният парфюмерист на Cartier Матилд Лоран. А умението й за запомнящи се ароматни съчетания е световноизвестен, защото да си „нос“ на един от големите глобални брандове изисква освен дарба и много нестандартен подход и новаторски идеи. Инсталацията „Непознат ароматен обект“ доказва, че Лоран притежава и двете.



Парфюмите на Cartier са дръзки. Такъв е стилът им по думите на самата Матилд Лоран. Брандът продължава да поддържа пионерския си дух и да предлага на света аромати, които са толкова конвенционални. Освен това уханията продължават да са изпълнени с красота и простота. За главния парфюмерист на Cartier създаването на аромат е идея. Отначало чисто интелектуална. Но след като бъде поставена в бутилка, на нея може да се наслади всеки.



Дали мултисензорното въздействие е нов етап в създаването на рекламни кампании само времето ще покаже. Но ако имате път към Париж в края на месеца, изживяването в ароматния облак си заслужава на сто процента. Освен това е напълно безплатно. Изисква се само предварителна регистрация.

Текст: Ивайла Влахова

Снимки: Cartier/Press

Препоръки
Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

CHOPARD – Happy Dreams 18-karat white gold diamond necklace

Препоръки от седмицата

CHLOÉ – Faye small textured-leather and suede backpack

Препоръки от седмицата

FRAME – Le Studded denim jacket

Препоръки от седмицата

New Look Rose Gold Sole Trainer

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Слънце и точният акцент!

Ако сте пропуснали
Най-четени