Готови за есента: как да подсилим имунитета си?

x

Листата и температурите започнаха все по-осезаемо да падат, а ние им отговаряме, вдигайки до горе циповете на есенните си якета. Златният сезон е тук от няколко седмици и трябва да се сме готови за изненадите, които ни е приготвил. Започваме с грижата за здравето, споделяйки няколко съвета как да подсилим имунитета си и да подготвим организма за предизвикателствата, които предстоят.

 


 

 

 

 


 

Тялото ни има нужда от витамини, а това не е изненада за никого. А и С се борят с вирусите, а Е е силен антиоксидант. Започнете деня с прясно изцеден сок от лимон, портокал или пък цвекло, дори ряпа. Според специалистите зеленчуковите сокове са по-полезни, отколкото самите зеленчуци, защото в тях не попадат вредните хербициди, оставащи в целуозата след изстискване.

 


 

 

 

 


 

И като споменахме антиоксиданти, не можем да пренебрегнем свойството им да забавят и предотвратяват увреждането на клетките. Най-лесният начин за набавянето им е от плодове и зеленчуци, богати на бета-каротин, витамини А и С. Морковите, червеното грозде, спанака, доматите, броколите, горските плодове са само част от "семейството" на антиоксидантите. Препоръчваме ви да се стремите към консумиране в суров вид, защото всяка термична обработка отслабва свойствата им.

 


 

 

 

 


 

Някога чесънът в Русия е бил толкова популярен в народната медицина, че започнали да го наричат „руския пеницилин”. Не е трудно да го добавим в ежедневното си меню, тъй като е ароматно допълнение към много и различни ястия.

 


 

 

 

 


 

Последователите на алтернативната медицина определят черния бъз като по-добро лекарство от антивирусните медикаменти. Употребата му се препоръчва при настинки и грип.

 


 

 

 

 


 

Физическата активност също не е за подценяване. Тя стимулира кръвообращението и зарежда тялото с енергия. Можем да се порадваме на последните слънчеви лъчи, докато тичаме в парка, караме велосипед или просто се разхождаме.

 


 

 

 

 


 

Не бива да забравяме и ролята на съня. Вече сме ви споделяли как да се погрижим за постигането му, а  днес ви припомняме, че има свойството да подобрява настроението, мозъчната активност, да балансира хормоните и дори да поддържа здравословно тегло. Така че в никакъв случай не бива да пренебрегваме ролята на онези 8 часа през нощта, които са му отредени.

Текст: Станислава Добрева

Снимки: Press

Вижте още:

Новият ни любим тренд – здравословният Instagram

Храни, които засилват метаболизма ни

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Вълнено палто от GUCCI

Вълнено палто от GUCCI Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Ски панталон от PERFECT MOMENT

Ски панталон от PERFECT MOMENT Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Пуловер поло от мериносова вълна от CHLOÉ

Пуловер поло от мериносова вълна от CHLOÉ Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Аксесоар за коса с перли от LELET NY

Аксесоар за коса с перли от LELET NY Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Цветя, пайети, слънце, мечти… Какво повече може да искаме от една неделя?

Ако сте пропуснали
Най-четени

ВЗЕМИ 15% ОТСТЪПКА

ЗА FASHION INSIDE SHOP

АБОНИРАЙ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН И ПОЛУЧИ 15% ОТСТЪПКА ПРИ СЛЕДВАЩАТА ТИ ПОРЪЧКА!

АБОНИРАЙ МЕ