Събрахме пет нови мъжки аромата, които водещите модни марки представиха на пазара. Ето как ще ухае тази есен според Jesus Del Pozo, Kenzo, Tommy Hilfiger, Yves Saint Laurent и John Varvatos.
Halloween Rock On (Jesus Del Pozo)
В новия енергичен аромат на Jesus Del Pozo буквално са включени искрящи съставки – червена чушка, лимон и кардамон, мускус, мъх и меко сандалово дърво, които леко „усмиряват“ мириса му. Допълнителна доза пикантност придават розмарина и листата от ирис. Заедно с това ярко червеният флакон на парфюма трудно ще го остави незабележим.
Totem (Kenzo)
Предизвикателството на марката са трите унисекс аромата, които са поставени във флакон по идея на японския дизайнер Оки Сато. Композициите на Totem-ите са подходящи и за мъже, и за жени – плодовият Blue носи нотки на ананас, кардамон и кедър, цитрусовият Yellow – грейпфрут и чаени листа, а в цветно-дървесния Orange – лимон и ветивер.
TH Bold (Tommy Hilfiger)
Свежият цветно-цитрусов аромат се отличава с нотки на помело, мандарини, червен грейпфрут и бергамот. Сърцето на композицията е с пикантни акорди на лавандула, кардамон и жасмин. Мекота придават завършващите нотки на сандалово дърво и кедър.
Magnificent Blossom (Yves Saint Laurent)
Ароматът, който също попада в категорията унисекс, съдържа силни цветни акорди от иланг-иланг, жасмин, мандарини, бергамот и шафран, допълнени от мъх и смола. Допълнителен акцент в представянето на аромата е дизайна на опаковката в стил Ар Деко с интересни златисти елементи.
Dark Rebel (John Varvatos)
Сложен аромат, „заключен“ в черен флакон с увити около него кожени каишки. Външният вид само подчертава силната и агресивна димно-дървесна композиция с нюанс на тютюн. Парфюмът започва с нотки на ямайски ром, кубинска захарна тръстика, кардамон и градински чай, продължава с акорди на кожа и черен пипер. И всичко това се разкрива на базата на хвойна и ванилия.
Текст: Ивайла Влахова
Снимки: Press
Вижте още:
Пет парфюма, които ще накарат есента да замирише на…
Адриана Лима – сексапилна и изтънчена в рекламата на Decadence