Емблематичната Fjällräven с нов магазин

x
Позната и обичана в света от създанато си през 1960 г. и на българския пазар от 2019 г., Fjällräven (Фиелревен) е емблематична шведска аутдор марка с доказало се качество. На 8-ми декември 2023 г., марката отвори вратите на новия си дом в Paradise Center, точно навреме за коледните празници.


Основана преди повече от 60 години от Åke Nordin (Оке Нордин) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция, Fjällräven създава издръжливо и функционално оборудване за приключения на открито. Разнообразието от продукти варира от облекла като панталони и якета за живот сред природата, до екипировка като раници, палатки и спални чували и верни спътници за градски приключения като обичания Kånken.
Новият дом на Fjällräven е разположен на ниво -1 в Paradise Center. Той отваря врати в партнорство с BullTech Fashion – местният партньор на Fenix Outdoor, под чиято шапка е брандът Fjällräven. Двете компании обединяват сили на българския пазар, за да постигнат една от най-важните цели на Fjällräven – повече време сред природата с грижа за нея.


„Този магазин и партньорството с Fjällräven са сбъдната мечта за мен! Дълго търсих екипировка за живот на открито, която да е устойчива на теста времето, но и с мисъл за самата природа. Такава, която е едновременно стилна и висококачествена. Философията на бранда ме спечели от първия ден и съм изключително щастлива, че Fjällräven вече има своя нов дом в Paradise Center.“ – каза Василка Стоева, собственик и изпълнителен директор на BullTech Fashion Ltd.


Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин (Åke Nordin) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция. Днес непреходният, функционален и издръжлив дизайн на продуктите на компанията се радва на глобално присъствие и може да се намери в над 30 държави, една от които е България. Заедно с Hanwag, Primus и Royal Robbins, Fjällräven е част от Fenix Outdoor AB. Като компания, Fjällräven работи изключително в полза на природата, отнасяйки се отговорно както към човека, така и към дивите животни и околната среда. От тази година брандът официално е на 100% свободен от употребата на PFC дори и в най-малките детайли като циповете. Fjällräven насърчава и вдъхновява хората да се наслаждават и пазят природата, както и да прекарват повече време сред нея.

Текст и снимки: ПР

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Готови за парти.

Ако сте пропуснали
Най-четени