Микеле Мороне e новото лице на HELL ENERGY

x

Един от най-сексапилните мъже на света  Микеле Мароне е избран за ново лице на HELL ENERGY. Той се идентифицира най-често с харизматичния персонаж на Масимо Торичели, тъй като филмът, който покори международната сцена през 2020 г., спечели на италианския актьор обожанието на милиони зрители. Филмовият дебют за актьора беше последван от поредица договори от престижни модни къщи, включително реклама от 2023 г. с Кейти Пери за парфюм Dolce&Gabbana. Микеле може да бъде видян и в предстоящия игрален трилър Subservience, с участието на Меган Фокс. Благодарение на тези ангажименти и филмовата му кариера, към момента името на Микеле Мороне е синоним на привлекателна и стилна визия, харизма и алфа-мъжка енергия.



Характерът и завладяващата визия на Микеле пасват идеално на марката, така че сътрудничеството между HELL и звездата не е просто рекламна кампания, а среща на две величия, които представляват сила и високо качество.

Новата кампания, която се състои от няколко мини клипа, ще стартира в повече от 60 държави в средата на февруари, със специален фокус върху каналите в социалните медии. Харизматичният италиански актьор ще бъде видян от фенове и потребители на HELL в интегрирана кампания във всички канали на марката. Интересно при клиповете е, че те ще покажат Мороне в различни житейски ситуации, докато се наслаждава на енергийна напитка HELL по време на сутрешната му рутина или тренировка. Снимките се провеждат в Унгария като част от международна продукция, с професионален екип и американски режисьор.


Текст и снимка: ПР

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

На ръба на уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени