Наталия Водянова и лешникотрошачките

x

 

 

 


 

„Всяко дете е достойно за семейство.” Това е мотото на последната кампания, организирана от фондацията на Наталия Водянова „Обнаженные сердца“ („Голи сърца“), която се проведе в Москва и със съдействието на аукционна къща Christie’s. В рамките ѝ 11 руски дизайнери представиха своите интерпретации на прочутата лешникотрошачка. По време на търга бе представена и новата опера „Лешникотрошачката” по музиката на едноименния балет на Чайковски, от чието рождение се навършиха 175 години.

 


 

 

 

 


 

Благотворителната организация е създадена през 2004 година след трагедията с убитите от терористи деца на Беслан. Целта ѝ е да създава достъпни за всички детски площадки и центрове, подпомагащи деца, страдащи от Синдром на Даун, аутизъм и детска церебрална парализа. Идеята е по този начин никой родител да не изоставя детето си в дом.

 


 

 

 

 


 

Руският модел е отраснал в бедност и със сестра инвалид. Затова е особено чувствителна към нуждите на малчугани в неравностойно положение и приема присърце благородната мисия, с която се занимава вече повече от 10 години.

 


 

 

 

 


 

Текст: Fashion Inside

Снимки: „Обнаженные сердца“

Вижте още:

Онлайн аукцион за ретро находки от Chanel

Един часовник, едно лъвче и една противоречива кампания с Кара Делевин

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Миди рокля с колан от SELF-PORTRAIT

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кожен колан от SAINT LAURENT

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дълъг елек от MAX MARA

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Миди рокля от ALTUZARRA

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

С бодра крачка към уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени