Бустерна доза вдъхновение от Милано

x

След като разгледахме средновековните светове на Blumarine, новия прочит на Etro и феноменалното шоу на Diesel в първия ни материал, посветен на Седмицата на модата в Милано, който може да видите тук, е време да разгледаме какво сътвориха останалите стилови революционери… 

Moschino 

Вдъхновението за колекцията есен/зима ‘23 на бранда, дело на Джеръми Скот, идва от може би една от най-популярните картини на Салвадор Дали – „Устойчивостта на паметта” (The Persistence of Memory). Иначе казано – онази с разтопените часовници.

Дизайнерът споделя, че концепцията на гениалния испански сюрреалист перфектно резонира с времената, в които живеем днес. Луди, динамични и деконструктивни, що се отнася до всички грижливо изградени обществени стигми. 

Да сравнявам креативни визии определено не е най-любимото ми нещо, ала в случая ще си го позволя. Бих определил колекцията като „малкия братовчед пънкар на Chanel”. Възможно е и само аз да го виждам така, но не мога да изкарам тази концепция от съзнанието си.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moschino (@moschino)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moschino (@moschino)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moschino (@moschino)



Tod’s 

Когато един тренд започва да избелява и да се губи в еклектичния свят на модата, повечето брандове предпочитат да го захвърлят настрани. От Tod’s обаче не споделят тази философия. Мълвата, че oversized тенденцията ще бъде заменена от носталгия по тесните дънки остави Gen Z масово недоволни. Марката прояви значително количество модна емпатия и отново направи своя прочит на широките рамене, свободните кройки и мотива за обем.

Границата между класиката и обикновената скука е много тънка. Дали Tod’s не я прекрачиха този сезон?


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tod’s (@tods)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tod’s (@tods)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tod’s (@tods)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tod’s (@tods)


Sportmax

Подборът на бранда за този сезон е бежов с главно „Б”. Във всяка една интерпретация на бежовото, която може да си представите. 

„Разчупването” идва от пера, змийски принт, металик и възли, придаващи възродено гръндж усещане, което все пак ѝ носи частица вълнение. Определено би се харесала на ваниловите момичета!


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sportmax (@sportmax)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sportmax (@sportmax)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sportmax (@sportmax)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sportmax (@sportmax)


Gucci

Ето това е колоритна колекция! Дело на дизайнерите от Gucci Studio, преходът между Алесандро Микеле и Сабато де Сарно бе повече от впечатляващ. Липсата на едноличен креативен директор си пролича по най-добрия начин. Цветна и разнообразна, колекцията е симбиоза от всички трендове, които наблюдавахме на Седмицата на модата в Милано. Вайръл видеото на Måneskin, изживяващи модните си фантазии на 100%, скръстили крака на първи ред бе маркетинговата черешка на тортата, която заедно с магнетизма на A$AP Rocky остави този своеобразен Gucci празник да блести ярко в стиловата алея на славата.


@tamumcpherson

Vibes or nothing at @Gucci @therealmaneskin @chiaraferragni front run energy. #måneskin #måneskinofficial #chiaraferragni

♬ original sound – Tamu McPherson


 

View this post on Instagram

 

A post shared by @gucci


 

View this post on Instagram

 

A post shared by @gucci


 

View this post on Instagram

 

A post shared by @gucci


 

View this post on Instagram

 

A post shared by @gucci


Jil Sander

Вече никой не трябва да се съобразява с досегашния имидж на бранда, изграден върху безупречен минимализъм, но това не означава, че наследството му трябва да се зачеркне с лека ръка.  От бранда споделят, че им се иска работата им да бъде „семпла и позитивна”, но начинът, по който го постигат въобще не е безинтересен. Кожа, „улични” визии, сила и класа. Ако имаше състезание за това как се борави умело с минимализъм, то Jil Sander щеше да бъде първенец.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by JIL SANDER (@jilsander)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by JIL SANDER (@jilsander)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by JIL SANDER (@jilsander)


Ferragamo

Явно мотивът, около който се е водил Максимилиан Дейвис е бил „златен”. Дизайни, отдаващи чест на „златните години”, когато Мерилин Монро и Одри Хепбърн са сред клиентите на марката, а самият Салваторе Ферагамо създава осемнадесеткаратови златни сандали за специалните си клиенти. Следвайки тренда да разменя половите роли в облеклото, от Ferragamo показват как традицията и майсторството могат да се преплитат със свежи и модерни идеи.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by FERRAGAMO (@ferragamo)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by FERRAGAMO (@ferragamo)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by FERRAGAMO (@ferragamo)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by ARON🌜🌞 (@aron.piper)


Dolce & Gabbana 

Чувствена и провокативна, колекцията доказва, че качеството може да бъде обсесивно състояние. Някои от визиите изключително много ми напомнят на тези, които Nensi Dojaka превърна в свой творчески подпис – сякаш сега ставаш от леглото, но караш всички околни да искат да те заведат там отново. Естествено, Dolce & Gabbana разхождат подобни идеи по ревютата си още в началото на 90-те години на миналия век, но сега изглеждат по-актуални от всякога. 


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dolce&Gabbana (@dolcegabbana)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dolce&Gabbana (@dolcegabbana)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dolce&Gabbana (@dolcegabbana)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dolce&Gabbana (@dolcegabbana)


Missoni

„Безпогрешно италиански начин на живот и обличане от 1953” – това гласи Instagram bio-то на марката, а дизайните за есен/зима ‘23 го доказват също толкова безпогрешно. Дългата и богата история на бранда обаче не е предпоставка за така характерното напоследък „заравяне в архива”. Фокусът върху новото е рецептата за едно по-секси, изкусително и енергично Missoni. Хипарско, зареждащо и крещящо „flower power”.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Missoni (@missoni)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Missoni (@missoni)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Missoni (@missoni)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Missoni (@missoni)


Giorgio Armani

“Cipria” (в превод: пудра за лице) бе заглавието на фееричното шоу, което марката представи. Отпращайки ни към личните и интимни ритуали за разкрасяване на всяка жена, Giorgio Armani гали сетивата на почитателите си. Светли, розовеникави и земни тонове обагриха цялата колекция, оставяйки зрителите с чувство за кокетна фриволност.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Giorgio Armani (@giorgioarmani)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Giorgio Armani (@giorgioarmani)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Giorgio Armani (@giorgioarmani)


Bottega Veneta

Няма и грам съмнение, че колекцията на Bottega Veneta бе сред безапелационните фаворити за този сезон. Развивайки ДНК-то на марката, дизайнерът Матю Блейзи съчетава диалога с историята и копнежа за новото като ги превръща в лексика на бранда. Инспириран от „уличния карнавал”, където няма йерархия, той дава свобода на творческата си същност, за да отключи въображението на всички ни и да ни накара да се влюбваме в модата отново и отново.


@savoirflair

Tell me Matthieu Blazy is a genius without telling me Matthieu Blazy is a genius. #TikTokFashion #BottegaVeneta #BottegaFW23 #BottegaVenetaFW23 #MFW #MilanFashionWeek #MatthieuBlazy #NewBottega

♬ som original – ynho 𓃠


https://www.tiktok.com/@maybealonerbutwhogiveaf/video/7204197837872041222?_r=1&_t=8aGMZ6E0l1i


https://www.tiktok.com/@namawwwka/video/7204415979986734342?_r=1&_t=8aGMbvtzr2D


Вдъхновени, заредени и натрупали стотици аутфит идеи, отдъхваме от лудостта около Седмицата на модата в Милано и се отдаваме на блажено dolce far niente…

Да, ама не! Светът на модата непрестанно ни кара да жадуваме още и дописвайки последните редове за този материал, обръщам поглед към града на любовта, защото Парижката седмица на модата вече тече. Ами тогава ще се видим в Париж… 

Au revoir! 


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mais Que Cinema (@maisquecinema)


Текст: Наско Фотев

Снимки: Instagram/Tik Tok

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Ежедневна рокля Pluto

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта Kira Черен от Tory Burch

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Ежедневна рокля Rosy от Desigual

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сникърси OMIA от Off-White

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Монохромно в сряда.

Ако сте пропуснали
Най-четени