Изглежда, че Fendi има амбицията да “открадне” шоуто на сезона, като ни засипва с новости и изненади. На първо място, след всички години, в които двойката преплетени F царуваше сред най-разпознаваеми емблеми на модната сцена, екипът зад бранда ни поднася тотален сюрприз под формата на ново лого. Този път буквата F е само една и я откриваме в обятията на метален ринг.
Новината бързо се разпространява, когато нейни вестители са серия от най-следените и популярни инфлуенсъри в света на луксозните изделия. Още един хитър ход за Fendi!
Instagram бързо започна да се пълни със снимки на освежените им модели, а черешката на тортата се оказа нов модел колело със същия инициал. Червената атракция на две колела в момента може да бъде видяна и дори изпробвана в пресния pop-up магазин на марката, ситуиран в пределите на култовия Harrods.
На място в ексклузивния pop-up може да разгледате, закупите и претворите по свой вкус и новата чанта Fendi Triplette. Която представлява комплект от 3 различни по големина мини чанти, обединени от ринг с новото лого на бранда.
Актуалният F-мотив откриваме и при останалите аксесоари на марката, а най-изкушени се почувствахме от слънчевите oversize очила, които Кендъл Дженър разходи по котешката пътека при представянето на колекцията есен/зима на Fendi.
Остава да видим как заклетите фенове на модната къща ще посрещнат промените – одобрение или скептицизъм.
Текст: Александра Тошева
Снимки: Fendi