Обичате ли страшни филми? А романи, попадащи в категория ,,научна фантастика“? Креативният директор на линията за жени на Louis Vuitton – Никола Гескиер ще ви накара да преосмислите вкуса си, относно книгите и киното. Той ни изпраща отново през 70-те години и набляга на идеята, че модата е комбинация от миналото, настоящето и бъдещето. Колекция pre-fall 2020 е истинско пътешествие с главни герои, разбира се, дрехите. Рекламната кампания вече е факт. Популярни личности и посланици на марката, сред които Софи Търнър, Клоуи Грейс Морец, Алисия Викандер, Ема Робъртс, Коди Фърн и други, смело се включиха в приключението. Ако все още не сте разгледали кадрите, нека го направим заедно:
View this post on Instagram
,,Модата е като роман!“ – разказва Никола Гескиер, който черпи вдъхновението си от книгата ,,Заклинателят“ („The Exorcist“) на Уилям Питър Блати, която се появява през 1971 година. Всъщност авторът дава разрешение на дизайнера да приложи корицата на книгата в колекцията си, като Никола сътворява тениска, изобразяваща именно нея. До голяма степен идеята за рекламна кампания изпреварва дори самите модели, създадени от Гескиер. Фантастиката е използвана за илюстриране на модата, а снимките са заснети от известния фотограф – Колиър Шор.
,,Срещата на периоди, движения в стила и отминали комбинации съживяват богата селекция от облекла… В тази библиотека, която може да носите, всяка визия пише собствената си глава (от книга), изградена от романтични монолози.“ – допълват от Louis Vuitton. И наистина самите модели, както книги, са взети от различни рафтове от модната библиотека: от спортни до елегатни.
View this post on Instagram
Кадрите носят послание, както във всяка друга рекламна кампания. Този път снимките приличат на постери, като вече споменатите звезди и лица на бранда влизат в непознати роли, различаващи се от личността им в реалния живот. Клоуи Грейс Морец е илюстрирана на плакат със заглавие ,,Sеcret Sister“ и ни задава въпроса: ,,Какво, ако знаеш, че не си сам?“ Ема Робъртс е убиец на дракони и ще се погрижи за кошмарите ни. Самара Уивинг ни подсеща, че най-добрите приятели се превръщат в най-лошите ни врагове. Синът на Уил Смит – Джейдън, също е сред избраните и участва в рекламата.
View this post on Instagram
Сигурни сме, че разпознавате почти всички герои, част от новия роман на Louis Vuitton. Признаваме, че Никола Гескиер отново ни провокира, но не сме изненадани от въображението и усилената работа. Без креативност и постоянство, успехът е загубена кауза поне в модния бизнес. А на вас допада ли ви кампанията?
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Текст: Жана Митева
Снимки: Instagram