Мъже по бельо, бански или изобщо без дрехи, защото е лято и е горещо

x


Продуктово позициониране ли? Къде? Разликата между женските и мъжки модни реклами е тази, че при едните искаме рекламирания продукт, а при другите – мъжа от рекламата. В това модно противоречие откриваме голяма доза психология, женска интуиция и някак не забелязваме клишираните пози, в които мъжете умело представят продуктите. Те са горещи мъже, някои от които известни, други не толкова, но доста секси, доста летни и нямаме нищо против да ги разгледаме в един случаен вторник през юли, когато е време за мъже.



Създаването на всяка реклама е творчески процес, който изисква много голям ресурс и не само финансовите средства са важен фактор. Понякога трябват и мъже от тези, които ни спират дъха и функционирането на мозъчната дейност. И ако Calvin Klein, Tommy Hilfiger и някои други модни имена правят просто секси реклами, то има други марки, чиито рекламни кадри дори не „виждат“ бял свят.



Цензурата обаче не може да спре дизайнерите и фотографите да експериментират, особено с пролетно-летните си кампании. През 2007 година няколко кадъра от кампанията на Dolce&Gabbana бяха забранени за външно излагане в Испания и САЩ. Причината обаче не бяха красивите тела на мъжете, а нестандартните ситуации, в които бяха снимани. На кадрите присъства красива жена, която е заобиколена от няколко модела. Причината беше, че пораждат асоциации за насилие.



Tom Ford също прави мъжки реклами, в които поставя моделите в неприлични ситуации и в тях почти винаги присъстват жени. На пръв поглед в кадрите дори липсва рекламирания продукт. Мъжете са полуголи или напълно голи, а дизайнерът избира да рекламира предимно марката, отколкото конкретна линия продукти.



При всички положения харесваме мъжете в тези реклами. Дали ще ги видим на билборд в някой слънчев курорт, или в списанията за мода – те винаги ни носят доза настроение. Едни от най-известните лица, които разпознаваме в иконични реклами за бельо например, са Дейвид Бекъм за Calvin Klein и H&M или Роналдо за Armani. Нямаме нищо против моделите на Dolce&Gabbana, Дейвид Ганди и всички останали красавци, които толкова безгрижно ни се появяват пред очите през горещите летни дни – искаме или не искаме. И освен всичко останало, тези реклами ни карат да купим по нещо и за мъжете си, все пак!









Текст: Стефи Стоева

Снимки: Press

Вижте още:

15 кадъра реклами, които ще разтопят всяко женско сърце

Горещи мъже vs. сладки котета

Открийте разликите: мъже срещу фотошоп

 

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Пуловер с шарки

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Обувки на ток Gilda Черен от Le Silla

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Суитшърт Екрю Relaxed Fit от Polo Ralph Lauren

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

The Absolute Moisturizer CHC Anti-Ageing Cream With Matrixyl

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Сатен за петък и за всеки ден.

Ако сте пропуснали
Най-четени