До къде може да стигне дързостта на модерния мъж и може ли той да прескочи бариерата на клишето без да избяга от стандартите за добрия вкус? Отговорите и формулата за успех открихме в мъжката колекция на британската марка Burberry. Преди няколко месеца видяхме единия син на семейство Бекъм в рекламната кампания на марката и оттогава насам разбахме, че тази английска пролет няма да е като другите.
Това, което Burberry направиха беше да зададат тон на една много интересна тенденция, която светът прие и всички отсъдихме, че ни харесва и сме съгласни пролетта да започне с металните отблясъци по дрехите, дори и по мъжките. Устоите на английския стил обаче остават непокътнати, а за феновете му в България остава да се разреши загатката: Устройва ли ви или не? Символите и знаците на спретнатия стил до голяма степен са запазени по едноцветните, тъмни вратовръзки и панталоните с ръб, но инвазията на „металните” текстили е красноречива и те участват във формулата, която средностатистическият мъж използва, за да се разхожда със стил по улиците на града.
И сега, колкото повече се вглеждаме в снимковия материал, толкова повече предизвикателства, които да отправим към мъжете ни хрумват изведнъж. Женските ни сетива се изострят и с нетърпение очакваме да видим първия одързостил се герой по родните улици, който да предизвика вълната на шарените дрехи с метални отблясъци и у нас. А вие, дами, ако познавате поне един мъж с афинитет към различния от обикновено дрескод, моля задайте му тази нова модна приумица като тон за следващото пазаруване.
текст: Стефи Стоева
снимки: БГНЕС