Шоуто на TOMMY HILFIGER “DRIVE” на живо във Fashion Inside

x


Тази година Tommy Hilfiger, събира на едно място мода, иновации и изпълнения с адреналин свят на Формула 1. Вдъхновено от любовта на дизайнера Томи Хилфигър към моторните спортове, шоуто комбинира скорост с нотка носталгия към отминалите дни.


Гледайте цялото шоу на живо тук:


Tommy Hilfiger наскоро обяви дългосрочно стратегическо партньорство с четирикратните световни шампиони във Формула 1 – Mercedes-AMG Petronas Motorsport. За да отбележи това сътрудничество, TOMMYNOW „DRIVE“ ще потопи над 2 000 гости в света на моторните състезания чрез вълнуващи активности. Част от тях ще бъдат – гараж за виртуални състезания Bose с безжични слушалки QuietComfort 35 II Noise, предоставени с любезното съдействие на Bose, симулатор на състезание във F1 и предизвикателство в пит стопа на F1, предоставени с любезното съдействие на Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

За втори път по време на ревюто ще бъдат представени едновременно мъжките и дамските колекции HILFIGER, както и четвъртата капсулна колекция TommyXGigi, създадена съвместно с Дждижи Хадид, световен супермодел и глобален посланик на TOMMY HILFIGER.

TOMMYNOW продължава да се развива като иновационен инкубатор, в който се прилагат нови технологии, които в последствие се развиват и интегрират в бизнеса на Tommy Hilfiger. Този сезон, изживяването “Behind the Drive” по време на TOMMYNOW, създадeно чрез паралакс ефекти, добавя допълнителна гледна точка за зрителите. Чрез сканиране на QR кодове, разположени в трансформирания Milano Congressi, гостите ще се пренесат в света на TOMMYNOW. Те ще станат свидетели на ексклузивни кадри от създаването на съвместната капсула TommyXGigi за пролет 2018 и процеса на разработване на състезателна кола Mercedes-AMG Petronas Motorsport във Формула 1.

През есента на 2016 г. TOMMY HILFIGER стана първата марка, която представи чатбота TMY.GRL за Facebook Messenger, създаден на базата на изкуствен интелект. През пролетта на 2017 г. TMY.GRL се превърна в първия по рода си персонализиран стилист на базата на изкуствен интелект. Чатботът TMY.BOY стартира през есента на 2017 г., давайки персонализирани препоръки за комбинации от мъжката колекция HILFIGER въз основа на предпочитанията на потребителите и дрескода на събитието.

Ревюто на марката за пролет 2018 ще се състои по време на Седмицата на модата в Милано на 25 февруари (неделя) в Milano Congressi.

Цялото шоу ще може да гледате в реално време само тук!

Очакваме ви на 25 февруари в 20:00 ч.!



В България в реално време няма да може да се закупуват дрехи от ревюто.

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Кецове от Gucci

Кецове от Gucci Може да купите от тук 

Препоръки от седмицата

Oversized тренчкот от PUSHBUTTON

Oversized тренчкот от PUSHBUTTON Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Къса рокля от тюл от RIME ARODAKY

  Къса рокля от тюл от RIME ARODAKY Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Къси панталони от деним

Къси панталони от деним Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Усмивка дори и в по-хладните дни!

Ако сте пропуснали
Най-четени