Tiffany & Co е явление в ювелирната индустрия. И го доказва с един от последните си проекти, посветен на годишнината от създаването си. Документалният филм, разказващ историята на една от най-успешните компании за бижута в света няма как да е обикновен.
Емблематичната реплика на Одри Хепбърн, от „Закуска в Тифани“: „I am crazy about Tiffany’s“ е заглавието, с което документалната лента покорява света. Нея със също толкова голям успех могат да повторят всички герои във филма на режисьора Матю Миле. Сред тях са Рейчъл Зоуи и Кейт Янг, кинорежисьора Баз Лурман, публициста Фран Лайбовиц, няколко холивудски актриси, а също и креативния директор на бранда Франческа Амфитеатроф. Те не само повтарят, но и разказват по свой начин защо са луди по Tiffany. Лесно е да разберем защо! Ние самите имаме толкова много причини да харесваме всичко, което майсторите на марката създават. А през тази година ни дадоха още един повод с новия си Blue Book.
Историята на ювелирния бранд е низ от правилни стъпки, благодарение на които малкото ателие на Чарлз Луис Тифани се превръща в световен феномен. Малката синя кутийка, за която милиони жени по света мечтаят, е побирала през годините ювелирни шедьоври на Жан Шлумбергер, Палома Пикасо, Елза Перети.
Tiffany & Co. успява да улови възвишените мечти на света със своите легендарни бижута и неугасваща изтънченост. Първата Blue Book се появява през 1845. Това годишно представяне на безупречното майсторство и несравнимия дизайн показва неподражаемия свят на висше ювелирно изкуство, което само екипът на Tiffany’s може да създаде. „Трансформацията се случва, като с магия в най-тихите места, които лесно подминаваме, където всичко е спокойно. Но точно под повърхността се разгръща един нов свят.“ Така брандът разказва историята на Blue Book колекцията си за 2016-а. А ние успяхме единствено да попиваме замечтано всяко от бижутата, с които Tiffany’s показват „Изкуството на трансформацията“.
Текст: Ивайла Влахова
Снимки: Press
Вижте още: