Световноизвестната марка Hermès вече се настани и в дома с първата си колекция предмети, представена по време на тазгодишното издание на Седмицата на дизайна в Милано. Откакто 2011 г. насам, когато брандът за първи път участва в събитието, Hermès създаде някои от най-запомнящите се инсталации там.
С философията, че луксът изисква време, марката представяше колекции на всеки две години досега. Тази през 2014 г. бе подсилена от величието на Palazzo Serbelloni с облечените в кожа осветителни тела на Микеле де Лучи, докато през 2016 г. еклектични елементи с подпис Hermès бяха изложени в сивия тухлен павилион на мексиканския архитект Маурисио Роча.
Изглежда брандът се намества удобно в дизайна на предмети за дома, щом и през 2017-а отново представя необичайните си интериорни виждания, резултат от съвместните си проекти с Шарлот Макау Перелман и Алексис Фабри.
Проектирана от студиото на бранда в сътрудничество с артистични таланти отвън, Lien d’ Hermès до голяма степен е вдъхновена от връзката, която 180-годишния бранд с произхода си в майсторството за обработка на кожи.
Напълно в стила на бранда, колекцията изобилства от причудливи предмети – особено Играта-главоблъсканица и Вечният календар, създадени от кожените каишки на конски поводи, както и лакираните дървени и кожени табли и кутии в необичайни смели цветове.
Заради миналогодишния успех на канапето Sellier от Ное Духауфьор-Лорънс и Oria d’Hermès от Рафаел Монео, и двата плетени, брандът продължава тенденцията, като влага същите способи в бар и количка за сервиране. „Тези естествени, обикновени елементи изискват ръчна изработка. Ние обичаме комбинацията между кожа и дърво“, подчертават от Hermès.
Междувременно монолитната, трегероподобна форма на масата за кафе Aes, създадена от известното дизайнерско дуо Barber & Osgerby, постига нова посока в естетиката и използваните материали. Въпреки това запазва пуританските линии, които са толкова характерни за предметите на Hermès.
Текст: Ивайла Влахова
Снимки: Press