Докосни за да спасиш – новата кампания на Nivea

x

Мадлен и Лили са близначки. Те живеят в Хамбург, Германия, и си споделят всичко. Те са неразделни от раждането си. От момента, в който Лили спасява живота на сестра си.



Така започва една невероятна история, която вдъхновява Nivea за тяхната нова кампания „Care For Human Touch: грижа за близост между хората”.

Кампанията стартира  с документалния филм „Twins“. Той  разказва историята на двете преждевременно родени близначки от Хамбург и как животът на едната бива спасен от прегръдката и близостта на сестра й по време на престоя им в кувьоз. С техния разказ NIVEA цели да насочи вниманието на хората към ролята на обикновеното човешкото докосване, което в даден момент може дори да спаси живот.

Близначката Мадлен разказва: „Снимките показват какви сме и до днес – винаги заедно. Мама и татко ни разказваха от най-ранна възраст колко трудни са били тези първи седмици. Почти сме загубили битката за живота. За щастие на една медицинска сестри е хрумнала идеята да ни събере заедно в кувьоза…“
Лили допълва „Когато сме се прегърнали, малките ни пръстчета се докоснали. От този момент нататък шансът ни за оцеляване се е увеличил. Това е помогнало на Мадлен да започне да диша самостоятелно и дупката в сърцето ѝ да се затвори.“
Мадлен: „Майка ни е била все още твърде слаба, за да ни посещава в отделението за новородени, така че татко ни е правил снимки. Но не е имало много какво да се види. Били сме толкова мънички и навсякъде е имало тръби.“



Кампанията „Care For Human Touch: грижа за близост между хората” е отговор на мащабно проучване, което световният лидер в грижа за кожата провежда в два етапа – преди и по време на пандемията от COVID-19. В него на дневен ред излиза връзката между емоционалното състояние на хората, липсата на докосване и по-малкото моменти на близост , както и необходимостта от повече информация за техните ползи. С тази инициатива NIVEA цели да насочи вниманието към влиянието на допира и близостта върху човешкото здраве. В рамките на кампанията, в световен мащаб,  брандът ще окаже подкрепа на различни проекти, насочени към ползите на човешкото докосване и подобряването на качеството на живот. Сред най-рисковите групи и фокус на подкрепата се очертават преждевременно родени бебета, хора с увредено зрение и възрастни хора с деменция.

В проучването на NIVEA участват близо 25 хил. души от 23 страни. 9 от 10 души посочват близостта от човешкото докосване като ключов елемент за щастлив и пълноценен живот. Над половината от запитаните твърдят, че времето на изолация ги е накарало да се чувстват по-самотни от всякога. 4 от 5 души, живеещи сами, споделят, че не изпитват човешки допир на ежедневна база. 23% от самотните родители и 24% тийнейджърите твърдят, че изпитват самота, а две трети от всички участници заявяват, че биха искали да получават повече прегръдки. И основна причина за тези усещания е именно липсата на докосване.

Физическите и психологически предимства на човешкия допир и близостта между хората, която поражда, са доказани научно. Въпреки това те се оказват непознати за по-голямата част от участниците в изследването, а 86% от запитаните твърдят, че по-доброто познаване на ползите които носи обикновеното докосван би ги вдъхновило за повече близост с хората около тях.



Доказано е, докосването може да лекува! Бъдете нечие лекарство!


Текст и снимки: ПР

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

На ръба на уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени