Докосни за да спасиш – новата кампания на Nivea

x

Мадлен и Лили са близначки. Те живеят в Хамбург, Германия, и си споделят всичко. Те са неразделни от раждането си. От момента, в който Лили спасява живота на сестра си.



Така започва една невероятна история, която вдъхновява Nivea за тяхната нова кампания „Care For Human Touch: грижа за близост между хората”.

Кампанията стартира  с документалния филм „Twins“. Той  разказва историята на двете преждевременно родени близначки от Хамбург и как животът на едната бива спасен от прегръдката и близостта на сестра й по време на престоя им в кувьоз. С техния разказ NIVEA цели да насочи вниманието на хората към ролята на обикновеното човешкото докосване, което в даден момент може дори да спаси живот.

Близначката Мадлен разказва: „Снимките показват какви сме и до днес – винаги заедно. Мама и татко ни разказваха от най-ранна възраст колко трудни са били тези първи седмици. Почти сме загубили битката за живота. За щастие на една медицинска сестри е хрумнала идеята да ни събере заедно в кувьоза…“
Лили допълва „Когато сме се прегърнали, малките ни пръстчета се докоснали. От този момент нататък шансът ни за оцеляване се е увеличил. Това е помогнало на Мадлен да започне да диша самостоятелно и дупката в сърцето ѝ да се затвори.“
Мадлен: „Майка ни е била все още твърде слаба, за да ни посещава в отделението за новородени, така че татко ни е правил снимки. Но не е имало много какво да се види. Били сме толкова мънички и навсякъде е имало тръби.“



Кампанията „Care For Human Touch: грижа за близост между хората” е отговор на мащабно проучване, което световният лидер в грижа за кожата провежда в два етапа – преди и по време на пандемията от COVID-19. В него на дневен ред излиза връзката между емоционалното състояние на хората, липсата на докосване и по-малкото моменти на близост , както и необходимостта от повече информация за техните ползи. С тази инициатива NIVEA цели да насочи вниманието към влиянието на допира и близостта върху човешкото здраве. В рамките на кампанията, в световен мащаб,  брандът ще окаже подкрепа на различни проекти, насочени към ползите на човешкото докосване и подобряването на качеството на живот. Сред най-рисковите групи и фокус на подкрепата се очертават преждевременно родени бебета, хора с увредено зрение и възрастни хора с деменция.

В проучването на NIVEA участват близо 25 хил. души от 23 страни. 9 от 10 души посочват близостта от човешкото докосване като ключов елемент за щастлив и пълноценен живот. Над половината от запитаните твърдят, че времето на изолация ги е накарало да се чувстват по-самотни от всякога. 4 от 5 души, живеещи сами, споделят, че не изпитват човешки допир на ежедневна база. 23% от самотните родители и 24% тийнейджърите твърдят, че изпитват самота, а две трети от всички участници заявяват, че биха искали да получават повече прегръдки. И основна причина за тези усещания е именно липсата на докосване.

Физическите и психологически предимства на човешкия допир и близостта между хората, която поражда, са доказани научно. Въпреки това те се оказват непознати за по-голямата част от участниците в изследването, а 86% от запитаните твърдят, че по-доброто познаване на ползите които носи обикновеното докосван би ги вдъхновило за повече близост с хората около тях.



Доказано е, докосването може да лекува! Бъдете нечие лекарство!


Текст и снимки: ПР

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Кимоно Hanna by SUN DIVA

Кимоно Hanna by SUN DIVA Може да купите от тук

Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Асиметрична риза от ленена смес в розов цвят NIKOLOVA

Асиметрична риза от ленена смес в розов цвят NIKOLOVA Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кожен панталон от ALEXANDER MCQUEEN

Кожен панталон от ALEXANDER MCQUEEN Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Провансалски нотки в събота.

Ако сте пропуснали
Най-четени

ВЗЕМИ 15% ОТСТЪПКА

ЗА FASHION INSIDE SHOP

АБОНИРАЙ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН И ПОЛУЧИ 15% ОТСТЪПКА ПРИ СЛЕДВАЩАТА ТИ ПОРЪЧКА!

АБОНИРАЙ МЕ