От началото на декември емблематичният клекшоп на столичната улица „Г. С. Раковски“ до НАТФИЗ се превърна в бар от ново поколение, преобразявайки се в първия по рода си Klek Shot бар. Промяната се случи благодарение на Jack Daniel‘s Tennessee Apple, който със своя лек и ароматен вкус се вля в нощния живот на София с иновативен подход и изкушаващи уикенд предложения. Новият вкус на иконичната марка вече може да бъде опитан от всеки минаващ през локацията както като шот, така и под формата на различни студени и топли коктейли.
В началото на 90-те клекшоповете стават неизменна част от софийската градска култура. Десетки мазета и сутерени са трансформирани в малки магазинчета, а странното им очарование бързо ги превръща в един от неофициалните символи на столицата. Ако не сте клякали (буквално) за да си вземете кафе, това е вашата възможност да се потопите за малко в атмосферата на 90-тарска София. През последните години клекшоповете постепенно започнаха губят притегателната си сила и към момента са застрашени от изчезване. Точно затова Jack Daniel’s Tennessee Apple вдъхва нов живот на този, обичан от всички, градски феномен. До 30 декември клекшопът на ул. „Раковски“ ще се превърне в Klek Shot и ново място за леко питие преди потапянето в кипящия в региона нощен живот. Иновативният бар ще работи през вечерите от четвъртък от 18.00 до 22.00 ч. и петък и събота – от 19.00 до 00.00 ч. Професионални бармани ще предлагат на всички посетители да опитат новото предложение на световноизвестната марка – под формата на шот или интересен коктейл.
„Градските хора променят парти културата по целия свят. Точно техните желания и нужди ни предизвикват да намираме нови начини да достигнем до тях, като им предоставяме нови изживявания и начини да се забавляват и разпускат. Това е и причината да създадем първият Klek Shot бар, превръщайки клекшоп не просто в място, от което да купим в движение необходимото ни за парти вечерта, но и да се забавляваме и срещнем с приятели.“, коментира Калоян Георгиев Бранд Мениджър в Браун Форман, фирмата собственик на марката.Той допълни, че изследвайки парти културата по света, България се отличава като предпочитана дестинация в Европа за уикенд забавления. А срещата на по питие на улични спотове е модерна тенденция сред младите хора, като това им предоставя ново преживяване и чувство на лекота, лежерност и свобода.
Консумирайте отговорно.
Текст и снимки: ПР