“Това е първото ми мъжко шоу“, каза Оливър Рустинг веднага след ревюто на Balmain. „Тези мъже са точно като мен – откриващи света, пътуващи, приключенци, опитващи се да намерят изгубени съкровища… силни мъже, които откриват света“, описва модната си идея творческият дизайнер на модната къща.
Метафората за пътешествия наистина изглежда успешно прокарана в цялата мъжка колекция. Достоверно и напълно оправдано дизайнерът нарича мъжът на Balmain „пътешественик“. Тоалетите са в земни тонове, някъде се забелязват ярки нюанси, но много малко и съвсем закачливо. Младежкият дух и вдъхновението за колекцията, пресъздадени с много детайли и неконвенционални кройки са добра първа стъпка на дизайнера в посоката, към която е поел. На второ четене тази мъжка колекция изглежда като смел прочит на сафари темата.
За да засили импресията на своите идеи тоалетите, дизайнерът показа и няколко дамски модела. По традиция много от дизайнерите показват и женски облекла по време на мъжките ревюта. „40 процента от бизнеса на Balmain е мъжкото облекло, но мисля, че много важно за това мое първо ревю бе да включа и момичетата, които представляват голяма част от всичко и да свържа двете. Мисля, че е наистина интересно, защото много брандове виждат жените и мъжете по различен начин. Мъжете Balmain и жените Balmain са в синхрон и аз съм много щастлив“, разказва дизайнерът. И след всичко, което чуваме от него и от видяното до тук, за нас остава нетърпението да видим какво ще излезе от колаборацията межди Balmain и H&M, която предстои.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
АЛЕСАНДРА АМБРОЗИО ОТКРИ ШОУТО НА BALMAIN. ЕДНА КЛЕКЦИЯ, ЧИЯТО МУЗА Е КИМ КАРДАШИЯН
О, BALMAIN, ЗАЩО? КИМ И КАНИЕ СА НОВИТЕ РЕКЛАМНИ ЛИЦА НА МАРКАТА