Dior есен/зима 2020: Между думите и модата

x

3, 2, 1… начало! Седмицата на модата в Париж бе открита. Градът на любовта отново се превръща в център на стила. Едни от най-влиятелните и успешни брандове представят колекциите си пред любопитните погледи на почитателите на добрия вкус. И като говорим за големи имена в индустрията, една компания се погрижи за поставянето на отлично начало на събитието. Dior показа предложенията си за есен/зима 2020, като и този път дизайнерът Мария Грация Кюри не изневери на индентичността си. Феминизъм, красота, любов: есента на Dior и модерната жена.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by FASHION TO MAX (@fashiontomax) on


,,Любовта на жените е неплатен труд“

Съзнателна, ангажирана и мотивирана от ценностите – това е марката, а и формулата за успех според Мария Грация Кюри. Без изненада дизайнерът заложи на внушителен, иновативн декор за поредното си ревю. Масивни, неонови букви, формиращи думата ,,Съгласие“ („Consent“) се издигнаха над подиума. ,,Патриархията убива любовта“; ,,Любовта на жените е неплатен труд“ – гласяха останалите послания на Dior, създадени в колаборация с Клер Фонтейн. Самият подиум бе обсипан със страници от вестник „Le Monde“, а Клер смята, че по този начин всъщност подът символизира ,,шумът от външния свят, който ефектира върху света на изкуството“. Ревюто бе наблюдавано от популярни лиичности и представители на бранда, като Кара Делевин, българско присъствие в лицето на Нина Добрев, актрисата Деми Мур, Карли Клос и други.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by FASHION TO MAX (@fashiontomax) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dior Official (@dior) on


Спомени от 70-те

Колекцията на Dior за есен/зима 2020 е вдъхновена от модата през 70-те и особено от стила на иконата Бианка Джагър. Мария споделя зад кулисите, че това е времето, през което жените са искали да показват истинската си същност, отколкото да робуват на тенденции. Още с първото излизане на модел забелязахме и актуалната за сезона прическа Пикси. В началото на ревюто видяхме 6 различни визии сякаш предназначени именно за различните жени и техния стил, или може би подходящи за настроенията и за разнородните личности, които всяка една от нас носи в себе си. Главният дизайнер на бранда допълва, че силно влияние за създаването на тази колекция са оказали спомените за дамите точно от  70-те,  които имали смелостта да заявят, че са нещо повече от просто съпруги, дъщери, майки.




Шалове в косите, поли на каре, напомнящи ни за ученическите години, къси кожени якета и всичко необходимо за обновяването на уличния стил. Dior предлага разнообразие, което се харесва на мнозина и не прекрачва границите. А вие сред тях ли сте?





Текст: Жана Митева

Снимки: Instagram/Vogue.com

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

С маратонки към офиса.

Ако сте пропуснали
Най-четени