Лондон, модата и Fashion Week. Какво се случва там?

x

VersusVersaceSS16CA

 


Модната индустрия е индустрия за около 28 милиарда паунда годишно в Англия. А модната седмица е връзка между различните ѝ звена така, както е в останалите „столици“, превърнали се в не по-малки центрове в тази сфера. От производство до гримьори и кастинги на модели, от търговци до знаменитости, Лондон събира всички фактори на едно място и градът се превръща в опорна и отправна точка за една традиция, която продължава с пълна сила.


 


Topshop Unique. Ако някой се интересува как изглеждат момичетата в Лондон, които отиват на работа, този бранд е уловил най-точно стила им. Тънките колани върху саката, цветни плетива, подходящи за по-хладна пролет, рокли като за чаени партита – тук има всичко това, пречупено през призмата на съвремието. Линията е с откровено модерен контекст, въпреки ретро забежките, които лесно могат да се забележат, но все пак нека не забравяме, че става дума за Великобритания. Яркото червено е комбинирано с пастелни нюанси, а тоалетите постепенно преминават в по-ежедневни варианти. Цветните мотиви навяват асоциации за далечна Япония, а силуетът остава игрив и жизнерадостен. Точно каквото бихме пожелали и ние от пролетта на 2016 година.


 


Versus. Този бранд набира все повече сила, откакто Донатела реши да попълва колекциите му с помощта на млади таланти от модния свят. За сезон пролет-лято 2016 тя отново си партнира с белгиецът Anthony Vaccarello. Донатела Версаче го нарече „единственият, който разбира бранда“, а той отново показва, че тя е била права. Моделите на по-малката сестра на Versace отново са много секси, насочени изцяло към по-младежка аудитория, събирайки отличителни черти на двата по-големи бранда, зад които стоят Донатела и Anthony Vaccarello. Колекцията е издържана предимно в монохромната гама, а черното преобладава. Металните орнаменти отново присъстват, а общата визия, сякаш е продължение с приемственост на това, което двамата показаха и предния сезон.


 


Jonathan Saunders. Шоуто на дизайнера бе окъпано в светлина. А самият той по-късно сподели, че изобщо не е очаквал, че ще бъде и толкова горещо. „Никой не припадна“, споделя той пред Vogue в бекстейджа. Но така или иначе дрехите, които той представи са предназначени за топлия сезон, така че може да се каже, те попаднаха в преднамерената за тях атмосфера. И изглеждаха подобаващо – с много цвят, мотиви пейсли или други ориенталски орнаменти. Принтовете пък бяха с препратки към тропиците, а цялата мултикултурна приказка сякаш носи едно по-различно усещане за действителността. И всички тоалети оставят усещане за лекота и свобода на движението – нещо, което се харесва на всички.

Текст: Стефи Стоева

Снимки: Press

Вижте още:

ГЕОМЕТРИЯТА СРЕЩА ЦВЕТА ПРЕЗ ЕСЕН-ЗИМА 2015/2016

ОЩЕ ТРИ БРАНДА ЗА СЛЕДЕНЕ: MARCHESA, HUGO BOSS И DELPOZO

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Свежо зелено с нотки на оптимизъм.

Ако сте пропуснали
Най-четени