Tommy Х Zendaya – празник, почитащ оптимизма и силата на жените

x

Дългоочакваната първа капсулна колекция TommyXZendaya, създадена от Tommy Hilfiger и американската актриса и световен посланик на марката – Zendaya, бе представена на 2 март, като част от Paris Fashion Week 2019.

След невероятния успех на първите пет ревюта, TOMMYNOW за пролет 2019 г., продължи да надгражда уникалната концепция „Виж сега – купи сега”. Всички визии, представени по време на ревюто, можеха да бъдат закупени на момента в екосистема от канали, в повече от 70 държави. Именно този подход отразява стремежа на дизайнера да достигне до максимален брой почитатели на марката, в различни точки на света.



TommyXZendaya – очаквано добра комбинация

През миналия октомври Tommy Hilfiger обяви 22-годишната певица и актриса Zendaya, за посланик и ко-дизайнер на марката през 2019г. Тогава светът затаи дъх, очаквайки нещо наистина неповторимо, наречено с официалното име TommyXZendaya.

Всъщност това не е първият път, когато името на младата актриса се поставя на картата на модния свят. Тя е създател на бранд с името Daya (от Zandaya), който макар че не просъществува дълго, все пак се радва на моментен успех.

Звездният миг в модната индустрия за Zendaya, определено обаче е общият проект с Tommy Hilfiger. В капсулираната колекция известната актриса на Disney е успяла да пренесе  своята уникалност, по един много запомнящ се начин.


 


Ревю, вдъхновено от ревю

За вдъхновение на Hilfiger и Zendaya служат смелите жени, превърнали се в икони на американската поп култура през 70-те години, както и историческото модно ревю „Битката при Версай” от 1973 година. Именно в началото на 70-те  години на миналия век, едно ново поколение супермодели пренасят  американския спортен стил на европейската модна сцена. И го правят с много чар и харизма!



Колекцията TommyХZendaya е празник, почитащ оптимизма и силата, които всяка съвременна жена носи в себе си. Освен това е и заслужено отдаване на почит към иконите от 70-те години и ерата на свободния дух, превърнали се вдъхновение за самия Tommy  да отвори своя първи магазин – People’s place.

Новите представени модели бяха повече от съвършени. В основата на дизайните се открояваше принт с ръчно изрисувани зодиакални знаци, който бе придружен от кройки, заиграващи се с мъжкото облекло. Роклите и пуловерите излъчваха увереност, а привлекателните силуети от деним даваха възможност женствеността да заеме централно място на сцената.



Няколко съзвездия на една сцена

Една от причините шоуто „Битката при Версай” да се претвори така съвършено на сцена са брилятните супермодели, били в основата на модната революция, преди повече от четири десетилетия.

На модния подиум видяхме Pat Cleveland, която е първата в света тъмнокож супермодел, била част и от оригиналното ревю „Битката при Версай“ през 1973 г., Beverly Johnson – първата афро-американка била на корицата на американския Vogue, както и супермоделът и актриса Beverly Peele, която можем да открием на кориците на повече от 250 модни списания.

Veronica Webb – първата афро-американка, подписала сериозен договор с голяма козметична компания (Revlon), също мина по подиума, заедно със супермоделите от 90-те Christelle Saint Louis Augustin и Debra Shaw, както и звездата от корицата на Vogue – Brandi Quinones.



Невероятните супермодели бяха придружени от световноизвестни съвременни таланти като Jourdan Dunn и Winnie Harlow, които от своя страна са част от ревютата на Tommy Hilfiger от близо 10 години. Не липсваха и представители на новата вълна от модели, в лицето на Anita Marshall, Thais Borges и Carissa Pinkston.

Кралицата на диското през 70-те години, икона на парижкия моден живот и поп звезда от 80-те Grace Jones пък бе съвършеният завършек на шоуто.



Съвсем като в 70-те

Повече от 1350 гости имаха възможност да се насладят на страхотните модни предложения. Освен главозамайващо откъм тоалети, модното шоу се оказа и много запомнящо се от към декори и стил. Атмосферата силно напомняше на дискотека от 70-те години. Влизайки в Téâtre des Champs-Élysées гостите се връщаха назад във времето. В годините на диското ги отвеждаха ретро аркадните игри, както и pop-up магазинът, откъдето можеха да се закупят дизайни, вдъхновени от зодиака в съвместната колекция за пролет 2019г. Популярна за времето музика и повече от 70 кънкьори пък приветстваха гостите в основната зала, където започваше същинската магия,  наречена TommyxХZendaya.



Обратно в настоящето, с иновативни партньорства

Докато моделите на Hilfiger са вдъхновени от събития през 70-те години, то известният дизайнер не спира да върви в крак с иновациите. Този сезон марката си партнира с Unfold – приложение, чрез което потребителите създават и споделят нестандартни „сторита” за социалните мрежи, използвайки много опции и различни дизайни. От 27 февруари за феновете на Tommy Hilfiger, приложението предлага 15 нови темплейта, които да направят публикациите още по-разчупени и интересни.



В съвместната колекция на Tommy Hilfiger и Zendaya има кауза, има стил, има нещо старо, има и много ново… всъщност има всичко. Не знаем за вас, но ние определено очаквахме добра колекция. Оказа се повече от добра! А какво ли още предстои? Ще почакаме и ще разберем!




Текст: Ани Георгиева

Снимки: Tommy Hilfiger

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

На ръба на уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени