Творческият и имиджов директор на Dior Makeup – Питър Филипс дефинира нови „космополитни“ кодове при гримирането за следващия сезон. Новата есенна колекция на френската марка се стреми към повече индивидуалност, дръзка елегантност и металически загадки по дамското лице. Новата серия декоративна козметика на Dior носи името „Cosmopolite“.
„Жената на Dior е многообразна. Тя е личност в постоянно движение с неустоима сила на привличане“, обяснява Филипс. Жената на френската марка преди всичко е свободна. Гримът ѝ е изражение на нейните желания, чувства, много различен характер и изразена индивидуалност. Именно за тази жена се появява тази първа колекция на Питър Филипс, изпълнена с много плътни и ярки цветове. Линията гримове обещава множество възможности да направи лицето съвсем „космополитно“.
Козметичната линия е създадена с мисъл за повече игривост, виталност и дори малко футуризъм. Добавени са блестящи акценти и металически акценти, които преминават от сенките за очи към лаковете за нокти и червилата. Тази екстравагантност е избор на силните и дръзки жени, които знаят как да подсилят красотата си. Именно те ще намерят подходящи „цветове-инструменти“ от Dior с имената Darling Blue, Black Out, Metropolis, Miroir.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
ЗАЩО НИКОГА НЕ ТРЯБВА ДА НОСИТЕ ГРИМ ПО ВРЕМЕ НА ТРЕНИРОВКИ?