3 лесни стъпки за справяне с умората

x

Пролетна умора. Ние добре познаваме симптомите. Те засягат всички ни, повече или по-малко, затова решихме да ви представим 3 лесни стъпки за справяне с тях и енергизиране на организма.  Вече сме добре въоръжени и готови да посрещнем този сезон в цялата му красота! Вижте как:



Изберете своя спорт сега!

Всеки сезон е хубав, когато сте в отлична форма! Без отлагане повече – изберете вашия спорт сега! Той ще повдигне тонуса на целия организъм и ще ви даде допълнителна енергия. Започнете с нещо, което да ви кара да се чувствате добре и да ви носи удоволствие. Фитнес, плуване, йога, танци, езда или джогинг – вариантите са безброй, но  най-добре изберете нещо, което да включва занимания навън. Природата „се събужда за нов живот“ – хубаво е да виждате този процес, това ще ви повлияе наистина добре.

Може да помогнете на мотивацията си и като разгледате най-ефективните спортни апликации.

Ако до момента не сте спортували активно и джогингът или по-силовите тренировки ви се струват твърде непосилни, то може да започнете просто с разходки в началото. Една около 20-минутна разходка, сутрин на свеж въздух, може не само да ви разбуди, но и да ви тонизира за целия ден. След това постепенно преминете към спорта, който ви допада. Обещаваме ви, че ще се наслаждавате на ново, неподозирано добро настроение и нагласа!





Плодове, зеленчуци и протеин!

Една от водещите причини за пролетната умора е липсата на прием на достатъчно витамини през зимните месеци.  Дойде време да разнообразим менюто си със свежи салати, както и да увеличим консумацията на пресни плодове и зеленчуци.

Още по-добра идея е да се приемат по няколко вида плодове и/или зеленчуци наведнъж под формата на смути. Те са чудесна алтернатива за тези, които не обичат да закусват сутрин.

Ако искате да направите смутитата си още по-засищащи и полезни, то може да им добавите протеин. Протеините са известни с богатото си съдържание на витамини от В групата, които се борят със стреса. В тях има също и храносмилателните ензими, спомагащи засилването на метаболизма, както и фибри, които поддържат усещането за ситост за по-дълго време.

Ние ви предлагаме NOURISHING PLANT PROTEIN в две разновидности – с шоколадов аромат на сурово перуанско какао или с австралийска ванилия. И двата вида протеини са изцяло екологични, подходящи за вегани и съдържат 9 аминокиселини.

Ако до момента не сте опитвали протеини, тази пролет е добро време да подарите на тялото си допълнителна грижа, под формата на различни витамини и ензими. То със сигурност ще ви се отблагодари!



Радвайте се на слънцето

Слънцето безспорно е едно от нещата, които най-много ни радват през пролетта. Не чакайте до уикенда, за да се разходите в парка и да съберете първите му лъчи. Поканете слънцето в домовете и офисите си. Вдигнете щорите, отворете прозорците и пуснете светлината в стаите.

Човешкото тяло е създадено така, че да се синхронизира със светлината, била тя естествена или изкуствена. Интензитетът на изкуственото осветление обаче не влияе добре не само на очите, но и на мозъка, като предразполага към хронична умора.  Естествената светлина на свой ред, приглушава усещането ни за сънливост и дори може да подобри работоспособността ни.

Слънцето така или иначе е налично, какво по-лесно от това да му се наслаждаваме максимално?

 

Текст: Ани Георгиева

Снимки: Unsplash.com, VieEco.bg

 

 

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Боти до глезена от JIMMY CHOO

Боти до глезена от JIMMY CHOO Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Рокля от JENNY PACKHAM

Рокля от JENNY PACKHAM Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Златно колие с диаманти от DE GRISOGONO

Златно колие с диаманти от DE GRISOGONO Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Плетен пуовер от ROSIE ASSOULIN

Плетен пуовер от ROSIE ASSOULIN Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Петък има нужда само от свободна риза и доза безгрижие! Ние – също!

Ако сте пропуснали
Най-четени