Новият бранд „Кристал“ и градският стил, който Лили Иванова хареса

x

Тези дни една от най-коментираните теми в социалните мрежи е новата нестандартна фотосесия на Лили Иванова. Снимките не са от поредния й концерт и на тях примата не е обута със зашеметяващо  високи обувки, нито облечена в черна рокля.

Не са и случайно заснети папарашки компромати, докато тя простира на балкона,  ако това сте си помислили.

Черно – белите кадри българската прима сподели сама в личния си facebook профил. Различното в тях е, че Лили Иванова носи суичър с качулка, анцуг и кецове, което признаваме си, не се вижда всеки ден.

Ние обаче решихме да разберем кой е брандът, на когото певицата така силно симпатизира, за да се съгласи да му бъде модел.



Тръгнахме по следите на надписа от суичъра – „Кристал” и не, не стигнахме до така познатата на всички столичани и гости на града, едноименна градинка. Стигнахме обаче до един нов български бранд, вдъхновен именно от тази емблематична софийска локация и по-точно от градската мода.

Оказа се, че „Кристал” е експериментална колекция дрехи, която няма абсолютно никакво намерение да се съобразява с пазара и желанията на масовия потребител. Брандът, вдъхновен от сърцето на София, е симбиоза между уличен стил и класически градски силуети и е изключително различен от почти всичко, предлагано в магазините.



Тъй като всяко нещо, първо е било идея и нечия мечта, то при „Кристал” нещата не стоят по по-различен начин. Идеята се появява през жаркото лято на 2017 година. Тогава двама добри приятели, споделящи сходни вкусове и интереси, насочват погледи в една и съща посока и поставят пред себе си нова цел.

Тези двама души са – диджеят и радио водещ Мартен Роберто и Никола Владимиров – един от основателите на сноуборд списанието Whiteroom и част от екипите на магазини Contrabanda, Foot Court и бранда за дрехи Brocode Wear. А целта им, както вероятно вече сте се досетили, е да създадат нов градски бранд, който да събира в себе си безвремие и бунт, но и да излъчва стил и класа.



И  успяват! Двамата стоят зад всеки детайл в производителния процес – от избора на материи, през кройките и шевовете, та чак до печата на логото, което е изписано на български и между другото е дело на Георги Панчев.

Дори и само разглеждайки снимките на фотографа Диляна Флорентин, впечатление ни прави фактът, че от всеки детайл струи личния прочит на разбирането за мода, което двамата създатели имат.

Почти две години, след зараждането на идеята, марката вече стартира с осем монохромни артикула, акценти сред които са овърсайз т-шърт, овърсайз суичър без цип, деним яке и деним панталон.




Да, видяхме Лили Иванова по анцуг, но се надяваме това да не се превърне в една от новините на годината. Всъщност в тези снимки видяхме и нещо много повече от известната дама, използвана за модел. Точно както софийската градинка „Кристал” събира на едно място стари и млади, така и новият бранд е доказателство, че различията между поколенията, могат да бъдат преодолени с качествено вложен талант и свежи идеи.


Текст: Ани Георгиева

Снимки: Диляна Флорентин

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

С маратонки към офиса.

Ако сте пропуснали
Най-четени