Най-доброто от мъжката мода в Милано

x

Януари обикновено е месец, през които все още свикваме, че старата година е отминала, поставили сме си нови цели, обещали сме си какво да правим и какво не или поне за по-голямата част от хората е така. За модния свят обаче, януари поставя началото на Седмиците на модата и на колекциите, посветени на мъжете. Именно Седмицата на модата в Милано вече приключи и едни от най-големите и известни компании показаха моделите си за мъже, които ще бъдат актуални през следващите сезони. Господата имат право да избират между разнообразие от материи, да се наслаждават на по-елегантни линии и разбира се, да не се страхуват да експериментират. Кои бяха най-добрите сред дизайнерите и с какво ни спечелиха? Отговорите ви очакват…


 

View this post on Instagram

 

A post shared by FASHION TO MAX (@fashiontomax) on


Armani

Класически силуети, познати материи, но съвременен прочит – Armani представи моделите си за есен/зима 2020 в модната столица Милано без изненада. Модерна визия с етикет на марката, докато карате ски или сноуборд – кой не би искал това? Armani включи в колекцията си селекция от спортни дрехи като пухени якета и елеци, с които започна ревюто. Брандът не пропусна да създаде аксесоари и материи, направени от рециклирани  материали. Естествено на подиума видяхме и по-елегантни визии, благодарение на създадените от бранда костюми и палта, подходящи за всеки модерен мъж. Кашмир, каре, принтове, платове, окъпани в блясък, кадифени сака и панталони – колекцията е разнообразна и стараеща се да попълни липсващото в гардероба на господата. Дали ви харесва, преценете сами.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Armani (@armani) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Armani (@armani) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Armani (@armani) on


,,Мастъри на изкуството“ – Dolce & Gabbana 

Агънца, носени от мъже по подиума? Да, на ревю на Dolce & Gabbana  всичко е възможно. Компанията представи мъжката си колекция за есен 2020 по време на Седмицата на модата в Милано и не ни разочарова. Припомняме ви, че през 2009 това бе първата марка, която покани блогъри на ревюто си, а ето, че тази година сред гостите присъстваха популярни лица от наскоро нашумялата платформа Tik Tok. Колкото до колекцията, тя бе озаглавена ,,Мастъри на изкуството“ и проследяваше усилията и  техниките за изработката на всяка една дреха или чифт обувки, които според Стефано Габана често се предават по наследство.

Искаме да покажем на новото поколение красотата на тези стари професии, предаващи се от баща на син и да отразим значимостта им чрез тази колекция.“

За дизайнерите начело на бранда всичко опира до стила и идентичността, не просто до модата, както споделят те зад кулисите. Интерпретации на облеклото на работещия мъж, на артиста, на часовникаря, на електротехника, на човека, занимаващ се с бизнес, бяха показани на подиума и определено спечелиха симпатии. Големи джобове, разнообразни текстури, шалове, чанти, палта, кожа, туид – колекцията включва достатъчно за всеки без да преминава границите, но и без да е скучна.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on


Новото нормално и Fendi

Завръщането към базовите кройки, към основните правила в дизайна на облекло бе видяно в много от колекциите на дизайнерите не само в Милано. Класическите модели получават обновен вид, благодарение на компании като Fendi. Новото нормално бе сътворено от Силвия Вентурини Фенди, която остави почерка си върху характерните за марката аксесоари и дрехи, върху типичните модели и кройки. Изведе шевовете на палтата на преден план вместо да ги скрие от вътрешната част, както обикновено. Материи като кожа, плетива, аксесоари, сред които големи и малки чанти, носени през рамо или не, различни принтове, цветове като жълто и сиво – есента на мъжете се очертава красива.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fendi (@fendi) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fendi (@fendi) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fendi (@fendi) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fendi (@fendi) on


Да пораснеш с Gucci

,,Използвам миналото, защото то е много интересно място.“ – разказва Алесандро Микеле, благодарение на когото станахме свидетели на поредната колекция на Gucci, но този път за есента на 2020-та. Дизайнерът ни покани да преосмислим отново характеристиките на мъжествеността и ни върна в детството. Деним, огромни пуловери, леопардови принтове, думата „fake“ (фалшиво) изписана върху чанти и тениски с надпис ,,нетърпелив“ и ,,импотентност“ присъстват смело сред моделите и за пореден път предизвикват дискусии. Микеле преподрежда мъжествеността, той разкрива желанието си да покаже всъщност колко е сложно да бъдеш мъж, а това донякъде означава, че ,,трябва да пораснеш по различен начин, тъй като мъжкият свят е разнообразен и изпълнен с безброй елементи, точно, както и женският“.

След Милано вече сме отправили поглед и към Париж, наблюдавайки внимателно творенията на дизайнерите.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci (@gucci) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci (@gucci) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci (@gucci) on


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci (@gucci) on

Текст: Жана Митева

Снимки: Instagram 

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Свободен капитониран елек June

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата
Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Облечете понеделник в увереност.

Ако сте пропуснали
Най-четени