PRADA SPRING/SUMMER 2020 – лесна за разпознаване и невъзможна за дефиниране

x

По много начини може да бъде характеризиран бранд като Prada и вероятно всеки от нас би използвал различна дума, за да го направи. Луксозната италианска марка, всъщност много ни напомня за идентичността на жените – понякога колебаеща се, трудна за дефиниране, объркваща за обясняване, невъзможна за категоризиране, но пък винаги отворена за тълкуване. Или поне към опит за такова. Prada е едновременно сложна и проста, еднопластова, но и същевременно многостранна. Като жена! Тя е парадоксално противоречива и точно, заради това неповторима.

След всичко казано дотук повече от очаквано е кампанията за дамско облекло на Prada за пролет/лято 2020 да ни предложи много гледни точки и преспективи, и тя го прави. По своя начин!

Новата колекция оспорва определенията, отказва се от дефинициите, деконструктурира въображаемия разказ и очаквано, променя погледа ни върху всичко, което сме мислили, че познаваме до момента. Кампанията е подчинена на поредица от съкращения, които в акростихна форма изписват PRADA. Всяка от думите, стоящи зад определените букви пък предлага повече от една идея за интерпретация. Което е търсен ефект, както иронията и сюрреалистичността. Подобно на съкращенията, всеки образ на кампанията предлага и различна преспектива, а оттам насетне и различни светове, които са лични за всеки и далеч от идеята за унифициране. Още един парадокс е и фактът, че въпреки колективната кампания, всеки от образите е изцяло индивидуален. Не е просто пореден фрагмент, ами изцяло нова вселена.



Чрез самите снимки, дело на Джейми Хоуксворт, моделите оживяват и продължават да опровергават концепцията за „нормално”, като преминават от черно-бяло към цветно, от селски към градски пейзажи, от спонтанно към режисирано. Сякаш всичко се случва в няколко различни живота. Разбира се това до голяма степен се дължи на отличната селекция от модели, сред които виждаме както познати, така и изцяло нови лица. Те успешно изграждат своите образи, като не се притесняват и да бъдат себе си, представяйки един от най-разнообразните светове – този на жените.



Точно думите, образите, моделите, дрехите и интерпретациите правят Prada това, което е. Това, което познаваме, или поне си мислим, че познаваме, защото Prada винаги е предсказуема, но никога еднаква. И как иначе, след като водещата идея на марката е да бъде лесно разпознаваема, но невъзможна за дефиниране!



Текст: Ани Георгиева 

Снимки: Prada Press Office

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Сникърси от STELLA MCCARTNEY

Сникърси от STELLA MCCARTNEY

Препоръки от седмицата

Суичер от ISABEL MARANT

Суичер от ISABEL MARANT

Препоръки от седмицата

Къс панталон от CHLOÉ

Къс панталон от CHLOÉ

Препоръки от седмицата

Дънки до глезена от KHAITE

Дънки до глезена от KHAITE

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Стилът говори без думи.

Ако сте пропуснали
Най-четени

ВЗЕМИ 15% ОТСТЪПКА

ЗА FASHION INSIDE SHOP

АБОНИРАЙ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН И ПОЛУЧИ 15% ОТСТЪПКА ПРИ СЛЕДВАЩАТА ТИ ПОРЪЧКА!

АБОНИРАЙ МЕ