Tommy X Shawn Classics Reborn – новата класика

x

Tommy Hilfiger лансира Tommy X Shawn Classics Reborn – капсулна колекция и кампания, с номинирания за GRAMMY мултиплатинен певец и автор на песни Шон Мендес. Сътрудничеството пресъздава вечни класики, вдъхва нов живот на preppy моделите с устойчив дизайн.



Новата колекция, създадена в сътрудничество с Шон Мендес, е вдъхновена от preppy дизайните на Tommy Hilfiger от края на 80-те и началото на 90-те години, подчертавайки свободните кройки и комфорта с акцент върху инклузивността. Тези нови дизайни интерпретират емблематичния стойлинг на Tommy Hilfiger по съвременен начин, създавайки колекция от класики за днес и утре. Партньорството обхваща общата визия на Мендес и Хилфигер за устойчивост чрез използване на рециклирани и иновативни материали.



Кампанията обединява актьорски състав, включващ приятелите и семейството на певеца, както и застъпници за устойчивост и креативност от следващо поколение. Към Шон се присъединяват сестра му Алия Мендес, художник, певец, автор на песни и близък приятел Джон Винил, артистът продуцент Майк Сабат, многоизмерният художник Ахмад Сисе, авторът и моделът Майе Мъск, дизайнерът Царина Куонг, шампионът за промяна Депресия Лонс и моделите Ивмарк Чери и Анита Джейн Патмавонг.

 Classics Reborn представя колекцията от 28 мъжки и дамски облекла, които носят полъха на модерния preppy стил, и е обдинена от четири принципа, които вдъхновяват възгледите на Томи Хилфигър и Шон Мендес. Първите две, Color Reborn и Materials Reborn, гарантират, че колекцията включва устойчиви иновации. Другите две, Self Reborn и Community Reborn, отразяват един съвременен начин на живот:



Color Reborn се отличава с материали, които са изработени от рециклиран текстил и са в ярък цвят. Recycrom™ използва нова техника за производство на боя, създадена чрез преработка на влакна от фабрика за отпадъчен текстил при производство на текстилни материали, които нарязват отпадъците в цветен прах.

Materials Reborn интегрира авангардни технологии, създавайки удобни нови влакна от рециклиран текстил. Това включва Circulose®, материал, изработен от рециклирани текстилни отпадъци, които са смесени с дървесни влакна, намалявайки зависимостта от девствени ресурси и гарантирайки, че изхвърленият памучен текстил може да бъде част от кръгова система за рециклиране, вместо да се озовава в депа.

Self Reborn отразява ангажимента за нов поглед върху идеите, страстите и перспективите, чак до това, което носим. 

Community Reborn набляга на обкръжаването ви с хора, които ви карат да бъдете по-добри.



„Колекцията Tommy X Shawn Classics Reborn  бележи още една стъпка към реализирането на нашата визия за устойчивост, тъй като се стремим да създаваме мода, която не похабява нищо и приветства всички“, каза Томи Хилфигър. „Шон е впечатляващ млад мъж и се застъпва за положителна промяна. Горди сме да си партнираме с него и да продължим да играем нашата роля в създаването на по-отговорно бъдеще на модата.“



 Classics Reborn е творческа продукция, режисирана от Тийм Лайърд и заснета от Кас Бърд. За стартирта на глобалната кампания, Tommy Hilfiger и Shawn Mendes бяха домакини на поредица от събития в Лондон, Берлин, Милано и Мексико Сити. Избраните магазини, сред които и тези в София, ще организират активности, които да дадат платформа на активисти в местните движения за устойчивост.

 „Толкова съм развълнуван да работя с моето семейство Tommy Hilfiger върху колекцията Classics Reborn „, казва Шон Мендес.Колекцията е толкова специална за мен, защото успях да работя с Томи Хилфигър, за да създадем тази гама, която включва невероятни, висококачествени, устойчиви вариации на най-класическите му дизайни.



Колекцията включва ръгби риза със звезди и райета, изработена от рециклирана и органична памучна смес; и релаксирано прилягащо, двойно плисе от кепър, изработено от 100% органичен памук, боядисан с технологията Recycrom™. Други ключови модели са яке от рециклирана вълна и ръкави, изработени от регенериран найлон, получен от отпадъчен текстил и океанска пластмаса, включително рибарски мрежи. Индустриално сертифицираните материали се използват навсякъде, включително отговорния стандарт за вълна (RWS), стандарта за органично съдържание (OCS) и глобалния стандарт за рециклиране (GRS). 

 Като продължение на ангажимента на Tommy Hilfiger за устойчивост, компанията се стреми да създава всички свои продукти по кръгов начин. Освен че използва материали с по-ниско въздействие, които дават приоритет на рециклираните и рециклируеми източници и прилагат безопасно третиране на текстила, марката продължава да тества нови модели, които запазват продуктите в употреба за по-дълго време. За повече информация относно стратегията за устойчивост на TOMMY HILFIGER, посетете https://responsibility.pvh.com/tommy/ 

 Колекцията е вече налична в магазините на марката в Paradise Center, Serdika Center и The Mall.


Текст и снимки: Tommy Hilfiger

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

На ръба на уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени