Are You LinkedIn и знаете ли как?

x

Използвате ли социалната мрежа за професионални контакти LinkedIn? И ако да, то правите ли го правилно? Приемате и изпращате покани за контакти, слагате свои снимки, оставяте информация за себе си върху сървърите на мрежата и очаквате мечтания работодател да ви открие във виртуалното пространство. Всъщност това се случва, но има неща, които трябва да знаете, за да увеличите шанса да се случи и на вас. Ето какво трябва да имате предвид, преди да възложите всичките си професионални мечти като отговорност на LinkedIn.

 


 

 


 

Не парадирайте с всяка промяна на профила, която направите. Затова, когато обновявате информация там, преди да запазите промените, направени от вас, сменете настройките за поверителност в секция „privacy settings“. Трябва да отбележите, че само вие (only you) имате право да виждате нанесените промени. Така или иначе хората, които се интересуват от вашия профил, ще видят каквото трябва, когато трябва.

Попълнете графата „Summary”. Потребителите на мрежата често игнорират това поле, но то е там с причина. Кратко резюме от около 40 думи ще ви направи по-откриваеми за онези, които търсят служители. В него включете ключови думи, които са релевантни за търсения в областта на вашите интереси. Бъдете креативни.

Не използвайте опцията „Endorse“ за хора, които не познавате. Как може да кажете, че някой има добри комуникативни умения, ако никога не сте комуникирали с него? Странно е, нали?

Сложете си снимка. За разлика от Facebook, тук може да сложите само една, затова избирайте разумно. Не снимка от дискотека, не по бански, не докато се забавлявате с децата си в градския парк, не със странни прически и грим… В LinkedIn може да видите всичко това, вярно е, но никой сериозен работодател няма да ви приеме на сериозно с подобен кадър. Използвайте нормална снимка, в близък план, където ясно да се вижда как изглеждате, че сте сериозен човек, който знае как трябва да изглежда снимката на неговото CV.

Не приемайте всяка покана за професионален контакт от хора, които не познавате. Стабилната мрежа от контакти в този случай не разчита на количеството, а на качеството. Хората, които са в професионалния ви кръг, казват кои сте и вие.

Искайте покана от непознати, само когато сте запознати с работата им или се възхищавате на това, което правят тези хора. И ако правите подобно нещо, се представете в лично съобщение и обяснете защо искате да следите активността на въпросния човек. Дръжте се професионално, особено с хора, които не познавате.

Използвайте LinkedIn като социална мрежа, само и единствено, за да промотирате себе си като професионалист в дадена област с интереси в дадена област. Тук никой няма нужда да знае какво сте яли на обяд или в коя детска градина сте записали детето си.

Текст: Стефи Стоева

Снимка: Press

Вижте още:

4 жени, които белязаха 2014 година със своите иновации

Не допускайте тези грешки в кариерен план, ако сте на възраст 20+

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Кимоно Hanna by SUN DIVA

Кимоно Hanna by SUN DIVA Може да купите от тук

Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Асиметрична риза от ленена смес в розов цвят NIKOLOVA

Асиметрична риза от ленена смес в розов цвят NIKOLOVA Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кожен панталон от ALEXANDER MCQUEEN

Кожен панталон от ALEXANDER MCQUEEN Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

В понеделник правим магия за лято.

Ако сте пропуснали
Най-четени

ВЗЕМИ 15% ОТСТЪПКА

ЗА FASHION INSIDE SHOP

АБОНИРАЙ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН И ПОЛУЧИ 15% ОТСТЪПКА ПРИ СЛЕДВАЩАТА ТИ ПОРЪЧКА!

АБОНИРАЙ МЕ