Chanel го направи още веднъж – отвори временен магазин, за да „преследва” своите клиенти, дори и когато са на почивка и отново в Сен Тропе. Всъщност френската марка цели да отговаря на клиентските нужди по-възможно най-добрия начин. И не само това! Политиката за откриване на временни магазини, там където се очаква да има голямо струпване на финансово необременени хора, е добра рекламна стратегия. Дори за онези, които ще пътуват до френското курортно градче, без намерение да пазаруват, магазинът на Chanel може да представлява интерес като „музей” на новите колекции дрехи и лимитираните серии продукти на марката.
Едва ли няма да си купите нещо! Ако все пак отидете до Сен Тропе по някое време това лято, ето няколко неща, които е добре да знаете за магазина на Chanel. Разположен е в градините на Hotel de la Mistralée. Ще може да разгледате колекцията Chanel-Dallas Metiers D’Art Pre-Fall 2014, на която рекламно лице преди дни стана американската актриса Кристен Стюарт. Може също да разгледате и пазарувате колекцията пролет-лято на марката. Ще се предлагат кожени аксесоари, обувки, очила, парфюми и часовници.
Магазинът отвори врати в края на април и ще функционира до 6 октомври.
Не сме забравили, че самата Коко Шанел е черпила вдъхновението си от Средиземноморието и атмосферата в региона. Градчето от Ривиерата много пъти се е превръщало в сцена, където се показват круизните колекции на марката, а временен магазин на това място се открива за пета поредна година.
Адресът на магазина Chanel pop-up shop e: 1 avenue du Général Leclerc, 83990 Saint-Tropez.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Chanel pop-up shop
Вижте още:
В приказка от 1001 нощи се превърна ревюто на Chanel в Дубай