Когато мислим за технологии, се сещаме за нови телефони, роботи или най-нови видео игри и почти не ни идва наум думата „мода“. С последната си рекламна кампания Samsung обаче ни опровергават и правят точно това – намират връзката между модата и технологиите.
За да съобщят пускането на пазара на предстоящите апарати Galaxy S6 Edge+ и Note 5, от южнокорейската компания ангажират прочутия моден фотограф Стивън Клайн и моделите Bella Hadid и Xiao Wen Ju. Заедно създават един нов вид модно-технологичен каталог, вдъхновен от различни човешки емоции. От страст до радост, двата модела и фотографът са пресъздали дръзки съобщения към клиентите на марката телефони. Целта е потребителите да се асоциират с емоционалните съобщения, което от своя страна е успешен маркетингов подход.
„Някои хора мислят за технологиите като нещо твърде неперсонално, но те всъщност са нещо доста лично и емоционално. Технологиите, като тази на Samsung, свързват хората, както никога преди това. Точно това чувство за свързаност ни вдъхнови да подчертаем този букет от емоции, които са толкова прости, колкото и едно кратко съобщение, снимка или обаждане по телефон“, разказва Стивън Клайн. Харесвате ли тези рекламни съобщения?
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
GINKGO SOLAR TREE – НАЙ-ЕЛЕГАНТНОТО ЕКО-ЗАРЯДНО ЗА МОБИЛНИ УСТРОЙСТВА
ВСИЧКИ ГОВОРЯТ ЗА: ОБУВКИТЕ НА БИОНСЕ НА СТОЙНОСТ 300 ХИЛЯДИ ДОЛАРА