Burberry направи завой към Нотингам и дантелата

x

 

 

 


 

Градът Нотингам в Обединеното кралство някога е бил център на световното производство на дантела. Именно дантелата и препратките към старите английски занаяти бяха основна тема в едно от най-запомнящите се ревюта в Лондон – това на марката Burberry. Кристофър Бейли е поставил прозрачната материя в основата на почти всички тоалети и след това е допълнил визията с кашмирени жилетки и други връхни дрехи. 

 

 


 

 

 

 


 

Цялата линия дрехи е разгърната в пастелни тонове – бледо розово, синьо и бежово. Полата молив е лайтмотив измежду кройките.  Връхните дрехи са по-скоро минималистично издържани като контра пункт на пищните декорации и дантелите, които сякаш са подчинени на математиката в подредбата си спрямо женското тяло. 

 


 

 

 

 


 

Интересно са съчетани различните цветове на чантите и обувките, като в повечето случаи те леко открадват от вниманието. Черният цвят е употребен толкова фино, че почти не забелязахме присъствието му в цялата пастелно ориентирана колекция. Бейли разказа, че е искал да направи тоалетите като допълнение на силната жена, която е и нежна – нещо, което може да бъде забелязано и в предишни колекции за марката, носеща неговия творчески заряд. За разлика от предишните му две колекции, които бяха ориентирани към металните елементи или отблясъци, тази е чудесен завой към нежните извивки, меката визия и нежната женственост.

Още снимки от колекцията може да видите тук!

Текст: Стефи Стоева

Снимки: БГНЕС

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Миди рокля с колан от SELF-PORTRAIT

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кожен колан от SAINT LAURENT

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дълъг елек от MAX MARA

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Миди рокля от ALTUZARRA

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Забров принт и нотка екстравагантност.

Ако сте пропуснали
Най-четени