PRADA 2020: Сюрреалистичната класика и ритъмът на оптимизма

x

Италианската модна къща PRADA за пореден път показа колекция, достойна за всеки уважаващ себе си мъж и разбира се, достойна за аплодисменти, по време на мъжката Седмицата на модата в Милано, само преди дни. Колекция есен/зима 2020 бе представена на 12 януари. Рекламната кампания за моделите, които господата ще облекат през  пролет/лято 2020 също вече е факт. Очаква ни година, през която класиката ще срещне сюрреализма, а оптимизмът и музикалният ритъм ще ни завладеят.



PRADA FALL/WINTER 2020

Противоречия, противопоставяне, истории от бъдещето, модернизъм – колекция PRADA есен/зима 2020 ни показва един различен прочит на традициите, на познатото, на природата, преобразявайки класиката във фантазия. Парадоксите се сливат помежду си.

Технoлогиите днес ще се превърнат в история утре, защото настоящето постоянно създава предстоящото минало. Преспективата и контекстът са само инструменти в трансформацията, която съпоставя, преподрежда и контрастира. Изразявайки идеята, че непознатото се намира някъде по средата на началото и края, традиционните материали са комбинирани с иновативни, дело на технологиите, рециклирани платове, оцветени в хроматични цветове. Изградени са нови текстури, гради се цял нов свят.



За модата и Троянския кон 

От друга страна, технологиите могат да бъдат разглеждани и като инструменти за разруха, за изненада, класицизъм, използван, както Троянският кон: моделите отразяват отживели традиции, но тяхната същина е подвеждаща, като например кашмирени плетива с разтягащи се нишки, които позволяват еластичност и изключително добре прилягат по тялото. Силуетите в колекцията си търсят място между рационалното и излизащото отвъд граници, като всеки от тях предизвиква, отслабва или оптимално увеличава нашата прозаична представа за мъжката сила.

Мъжете, моделите на PRADA, са попаднали в ярка среда, която не е реална, чиято природа не е типична. Целият декор по време на ревюто в Милано е фокусиран върху Троянския кон, разположен по средата на подиума. Сюрреализмът среща модата.




В търсене на идентичността с PRADA SPRING/SUMMER 2020

Напоследък дефинирането на на пръв поглед простата версия на това кои сме ние изглежда прекалено амбициозна цел, но PRADA често обича да ни доказва обратното. Постоянното усъвършенстване е задължителен елемент за перфектното изпълнение. Чрез музиката, във филмите или на сцената, креативните артисти се свързват с нас и преподреждат възприятията, поставят нови рамки на идентичността и собствените постижения. За да пресъздаде тази връзка в реалния живот, мъжката колекция на PRADA за пролет/лято 2020 е представена чрез рекламна кампания, в която участва трио от съвременни, креативни персони, които носят със себе си смисъла на бъдещето: музикантът Франк Оушън, актьорът Остин Бътлър и датския филмов режисьор – Никълъс Уиндинг Рефн. Всеки един от тях олицетворява различните идентичности на мъжете на PRADA.



Определения и интерпретации

И трите нови лица на PRADA са фигури, чиято креативност постоянно се развива и променя. Те са пионери, създатели на измислени светове, търсещи да опознаят собствените си емоции. За фотографията се е погрижил Дейвид Симс, а кадрите са заснети в Лос Анджелис. Въпреки това, точната локация остава скрита – възможно е да е навсякъде и по всяко време. Снимките поставят героите в нови роли, в различни пози, разнообразни нагласи. Музиката и филмите ги свързва помежду им, позволявайки им да общуват,  отвъд езика, въпреки че всеки от тези мъже си служи с думите чрез текста на песните или пък чрез сценария на филм. И поради тази причина върху кадрите откриваме именно думи.

Всъщност колекцията за пролет/лято 2020 беше за първи път представена през юни 2019-та в Шанхай. Китайският град е бил избран като символ на модерната и оптимистична версия на бъдещето, като точно това бъдеще днес, вече е достигнато. Мода, музика, филми – PRADA винаги насочва погледа си напред, пресъздава отново, изпраща различни съобщения. Чрез новата колекция увереността, позитивизмът и възможностите са олицетворени. Както и думите, те се появяват като част от дефиницията на PRADA, която остава отворена за интерпретации.



Текст: Жана Митева

Снимки: PRADA Press Office

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Желаем ви Светли празници!

Ако сте пропуснали
Най-четени