Организираният фрийлансър следва тези правила

x

 

 


 

Мишел Гудман е журналист и автор на свободна практика, която вече повече от 20 години практикува в сферата на фийлансърската индустрия. И макар дейността да изглежда като работа-мечта, която с лекота можем да вършим от комфорта на собствения си дом, в същото време тя крие недостатъци, които, ако позволим да ни повлияят, ще навредят сериозно и на работния процес, и на времето, което отделяме за него.

За да се избегнат подобни неприятни възможности, Гудман споделя своите съвети, които ѝ помагат вече над две десетилетия да се справя успешно с професионалните си ангажименти.

Спазвайте ежедневен график. Започвайте работа приблизително по едно и също време, за да можете и да приключите навреме. Не пропилявайте деня си в спане, например и опитайте да си поставите сутрешен начален час. Според авторката, подобна ритмичност води до по-висока продуктивност и организираност.

Не поемайте ангажименти, с които не можете да се справите. Гудман разказва, че когато е била по-млада, често взимала много задачи наведнъж и впоследствие установявала, че е невъзможно да свърши всички. Освен това плътното запълване на работния график може да попречи на някоя нова и по-добра възможност, за чието изпълнение нямате физичеката възможност. Приоритизирайте задачите и си оставяйте време „да дишате”. И имайте предвид онази българска мъдрост за многото дини и тяхното носене.

Съхранявайте идеите си на едно място. „Хвърчащите” листчета са удобни, но могат да отлетят бързо в неизвестна посока. Снабдете се с малък и удобен бележник, в който да записвате всичко необходимо и който непрекъснато да ви е подръка. Ако сте почитатели на смарт технологиите, мобилният ви телефон или таблет могат да свършат същата работа.

Отговаряйте веднага на имейлите си. Кореспонденцията с настоящи и бъдещи клиенти може да бъде много изтощителна и объркваща, но имайте предвид, че всяко забавяне може тотално да ви изключи от комуникацията и да забравитенякоя важна част от нея. Затова по-добре отговаряйте навреме или просто не отваряйте писмата, за да не забравите за тях веднага след прочитането им.

Осигурете си сигурни клиенти и постоянен доход. „Изграждайте си стратегия за всеки проект, с който се заемете”, съветва Гудман. Без значение в коя област е дейността ви, осигурете си клиенти, с които да можете да работите повече от веднъж.

Текст: Fashion Inside

Снимка: Press

Вижте още:

Are You LinkedIn и знаете ли как?

Позитивната сила на критичното мислене

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Кимоно Hanna by SUN DIVA

Кимоно Hanna by SUN DIVA Може да купите от тук

Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Асиметрична риза от ленена смес в розов цвят NIKOLOVA

Асиметрична риза от ленена смес в розов цвят NIKOLOVA Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кожен панталон от ALEXANDER MCQUEEN

Кожен панталон от ALEXANDER MCQUEEN Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Коженият тренч  – незаменима класика.

Ако сте пропуснали
Най-четени

ВЗЕМИ 15% ОТСТЪПКА

ЗА FASHION INSIDE SHOP

АБОНИРАЙ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН И ПОЛУЧИ 15% ОТСТЪПКА ПРИ СЛЕДВАЩАТА ТИ ПОРЪЧКА!

АБОНИРАЙ МЕ