Красивият хищник от бара

x

 


Няма да ви говоря за бармана, който в повечето случаи прави чудесни шотове и сваля мацки, но да, това ще е тема за мъжете. Има много видове мъже, но аз ще се спра на един конкретен екземпляр, който скоро няма да бъде вписан в червената книга на изчезващите видове. Той е с много особени характеристики. От гледна точка на биологичното разнообразие има отличителни черти на мачо-хищник, доминиращ мъжкар с добри гени, търсещ плячка на високи обувки, желателно е “Джими Чу”. Ловува нощем.

От социологическа гледна точка той е манипулативен тип с афинитет към хубави коли и попада в целевата група на рекламите за скъпи часовници. Би учудил и един от най-прочутите социолози Макс Вебер с активната форма на общуване, която прилага с безброй женски екземпляри.

Психологическият му профил не е много сложен – екстроверт, но е способен да използва мозъка си по странни начини, за да привлича жертви. Тук мога да кажа, че и самият Фройд лесно би го анализирал. Хищникът няма сложна природа, той има изработена сложна комбинация, която прилага, за да се озове в центъра на женските ни разговори.

Ясно ви е, че този особен вид хищник атакува леглото, а не сърцето, а ние жените сме достатъчно интуитивни, за да разберем, че той не търси любов, особено там в бара на улица „Някоя-си-известна”. От време на време ние се влюбваме в него, но само от време на време и не за дълго. Пишем му небрежни смс-и и киснем по масите в лъскави барове, очаквайки евентуалния му отговор. Но наистина, само за кратко и после се прибираме в доброто старо ежедневие, от което излязохме преди два часа с 20 лева повече.

Поводът да пиша, за този особен вид мъж е едно послание, сигурно сътворено от мъже, което обиколи публичното пространство и събра много женски коментари от типа „аз не съм такава”. На него с главни букви пише, че жените си слагат силикон, ботокс и екстеншъни, а после търсят истинския мъж. И защо ги обвиняваме в това? А и кой може да каже какво е истински мъж… Или какво не е? Свят голям, хора различни! Но замислете се, нима онзи алфа-мъжкар с “Ролекс” използва по-различни методи от тези на жените със силикон и „Джими Чу”. Дали той търси истинската жена? Едва ли! Хищникът не слага етикети, той директно консумира.

Казват, че в социалния живот се сблъскват плюсове и минуси, а се привличат еднаквите полюси. Свидетели сме на ефекта на търкалящото се гърне, което си намира похлупака, очевидно, при едни добри обстоятелства, каквито има в бара. Така че, нека бъдем коректни, мили мъже, нека не се дебнем кой кого търси, и кой колко е истински, а да се харесваме такива каквито сме! А темата за перфектния я оставям отворена, за някой друг път, когато намеря вдъхновение за нея. Може би напролет, с нови надежди да го срещна – този мистериозен екземпляр, истинският мъж!

Текст: Стефи Стоева

Снимка: БГНЕС

Прочетете още:

Мъжът с главно “А” или спрете да си губите времето!

Мъжът от рекламата или НЕ точно той?

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Блейзер от SAINT LAURENT

Блейзер от SAINT LAURENT Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Boyfriend дънки от DOLCE & GABBANA

Boyfriend дънки от DOLCE & GABBANA Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Малка черна рокля с кристали от AREA

Малка черна рокля с кристали от AREA Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Черни боти от MONCLER

Черни боти от MONCLER Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Монохромност в облеклото, цвят в косите.

Ако сте пропуснали
Най-четени

ВЗЕМИ 15% ОТСТЪПКА

ЗА FASHION INSIDE SHOP

АБОНИРАЙ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН И ПОЛУЧИ 15% ОТСТЪПКА ПРИ СЛЕДВАЩАТА ТИ ПОРЪЧКА!

АБОНИРАЙ МЕ