Красивият хищник от бара

x

 


Няма да ви говоря за бармана, който в повечето случаи прави чудесни шотове и сваля мацки, но да, това ще е тема за мъжете. Има много видове мъже, но аз ще се спра на един конкретен екземпляр, който скоро няма да бъде вписан в червената книга на изчезващите видове. Той е с много особени характеристики. От гледна точка на биологичното разнообразие има отличителни черти на мачо-хищник, доминиращ мъжкар с добри гени, търсещ плячка на високи обувки, желателно е “Джими Чу”. Ловува нощем.

От социологическа гледна точка той е манипулативен тип с афинитет към хубави коли и попада в целевата група на рекламите за скъпи часовници. Би учудил и един от най-прочутите социолози Макс Вебер с активната форма на общуване, която прилага с безброй женски екземпляри.

Психологическият му профил не е много сложен – екстроверт, но е способен да използва мозъка си по странни начини, за да привлича жертви. Тук мога да кажа, че и самият Фройд лесно би го анализирал. Хищникът няма сложна природа, той има изработена сложна комбинация, която прилага, за да се озове в центъра на женските ни разговори.

Ясно ви е, че този особен вид хищник атакува леглото, а не сърцето, а ние жените сме достатъчно интуитивни, за да разберем, че той не търси любов, особено там в бара на улица „Някоя-си-известна”. От време на време ние се влюбваме в него, но само от време на време и не за дълго. Пишем му небрежни смс-и и киснем по масите в лъскави барове, очаквайки евентуалния му отговор. Но наистина, само за кратко и после се прибираме в доброто старо ежедневие, от което излязохме преди два часа с 20 лева повече.

Поводът да пиша, за този особен вид мъж е едно послание, сигурно сътворено от мъже, което обиколи публичното пространство и събра много женски коментари от типа „аз не съм такава”. На него с главни букви пише, че жените си слагат силикон, ботокс и екстеншъни, а после търсят истинския мъж. И защо ги обвиняваме в това? А и кой може да каже какво е истински мъж… Или какво не е? Свят голям, хора различни! Но замислете се, нима онзи алфа-мъжкар с “Ролекс” използва по-различни методи от тези на жените със силикон и „Джими Чу”. Дали той търси истинската жена? Едва ли! Хищникът не слага етикети, той директно консумира.

Казват, че в социалния живот се сблъскват плюсове и минуси, а се привличат еднаквите полюси. Свидетели сме на ефекта на търкалящото се гърне, което си намира похлупака, очевидно, при едни добри обстоятелства, каквито има в бара. Така че, нека бъдем коректни, мили мъже, нека не се дебнем кой кого търси, и кой колко е истински, а да се харесваме такива каквито сме! А темата за перфектния я оставям отворена, за някой друг път, когато намеря вдъхновение за нея. Може би напролет, с нови надежди да го срещна – този мистериозен екземпляр, истинският мъж!

Текст: Стефи Стоева

Снимка: БГНЕС

Прочетете още:

Мъжът с главно “А” или спрете да си губите времето!

Мъжът от рекламата или НЕ точно той?

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Блейзер от BALMAIN

Блейзер от BALMAIN Може да купите от тук  

Препоръки от седмицата

Дамска чанта от VALENTINO

Дамска чанта от VALENTINO Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сандали от CHRISTIAN LOUBOUTIN

Сандали от CHRISTIAN LOUBOUTIN Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Елек от PETER DO

Елек от PETER DO Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Подаряваме ви малко слънце в мрачния ден!

Ако сте пропуснали
Най-четени

ВЗЕМИ 15% ОТСТЪПКА

ЗА FASHION INSIDE SHOP

АБОНИРАЙ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН И ПОЛУЧИ 15% ОТСТЪПКА ПРИ СЛЕДВАЩАТА ТИ ПОРЪЧКА!

АБОНИРАЙ МЕ